کد خبر 339786
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۱

سخنگوی دولت گفت: تأکید ویژه رئیس جمهور به معاونت برنامه‌ریزی این است که آنچه اعتبار برای احیای زاینده‌رود و حل مشکل کمبود لازم است، حتماً باید تخصیص داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدباقر نوبخت دقایقی پیش به دعوت حسن کامران، نماینده مردم اصفهان در مجلس به مناسبت هفته دولت در مسجد مصلای اصفهان در جمع اقشار و آحاد مردم ولایتمدار اصفهان حضور یافت و اظهار داشت: حقیقتاً چنین جلسه‌ای با این ابعاد از لحاظ محبت، صفا و صمیمیت یک گردهمایی بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: دولت‌ها همواره با مشکلات داخلی و خارجی روبرو بوده‌اند، اما بخشی از مشکلات داخلی با تدبیر به راحتی قابل حل است؛ از جمله این مشکلات می‌توان به دغدغه مسئولان عالی اصفهان و مردم این استان پیرامون کمبود آب و خشکسالی اشاره کرد.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: تأکید ویژه رئیس جمهور به معاونت برنامه‌ریزی این است که آنچه اعتبار برای احیای زاینده‌رود و حل مشکل کمبود لازم است، حتماً باید تخصیص داده شود.  
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهران ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
    0 0
    در حالی که در خوزستان به گندمکاران اخطار داده می شود گندم آبی نکارند در بخش هایی از اصفهان شالی کاران عزیز آنجا با آب انتقال داده شده از خوزستان برنج می کارند. امیدوارم احیا کردن زاینده رود به معنی توسعه این نوع مدیریت آب نباشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس