کد خبر 339683
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

معاون سياسي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: اسرائیل تصورش این بود که اگر دریاها و مرزها را کنترل کند می‌تواند از دسترسی مقاومت به موشک جلوگیری کند؛ اما غافل از این بود که مقاومت خود فن‌آوری ساخت موشک را دارد.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ دوم پاسدار رسول سنایی‌راد در همايش بزرگ سياسي نيروهاي مسلح استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد اختلاف ميان جهان اسلام و خلأ اطلاعاتی از جمله عواملی بود که اسرائیل تهاجم علیه غزه را طراحی کرد.

وي با اشاره به حمایت آمریکا از اسرائیل بیان داشت: با توجه به مسائل اخير در سرزمين‌هاي اشغالي، رژیم صهیونیستی تصورش این بود که اگر اقدامی نظامي را آغاز کند حماس و جهاد اسلامي در غزه هیچ پشتوانه‌ای ندارند و مي‌تواند به‌راحتي مقاومت را در هم بكوبد؛ اما اين تصوري غلط بود.

معاون سیاسی سپاه افزود: ضعف اطلاعاتی اسرائیل به گونه‌ای بود كه تصور مي‌كردند كه بخشی از توان مقاومت در جنگ سوریه به تحلیل رفته، اما در واقع این چنین نبود و بعد از شروع جنگ تا پايان آن چند فرمانده ارشد اطلاعاتی آنها نيز کشته شد.

سردار سنایی‌راد تصريح كرد: اسرائیل تصورش این بود که اگر دریاها و مرزها را کنترل کند می‌تواند از دسترسی مقاومت به موشک جلوگیری کند؛ اما غافل از این بود که مقاومت خود فن‌آوری ساخت موشک را دارد.

وي در پایان تأكيد كرد: مقاومت هيچ‌گاه از پا نمي‌افتد و روزبه‌روز نيز بر قدرت خود مي‌افزايد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا از مشهد ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    «هلاکت تعدای از فرماندهان اطلاعاتی صهیونیستی» چی ربطی به این خبر داره؟!!!
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۷
    0 0
    شما تصوراتان از دشمن چیست ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس