تهیه‌کننده «قورباغه و قناری» این سریال را اثری پلیسی با چاشنی طنز دانست که قرار است اثر ماندگاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر از آب دربیاید و برای درآمدن نقش‌های متفاوت فخیم‌زاده در این اثر از تهمیداتی چون گریم استفاده می‌شود.

 گریم حرفه‌ای برای درآمدن‌ دو نقش‌ متفاوت فخیم‌زاده در «قورباغه و قناری»به گزارش مشرق، حبیب‌الله کاسه‌ساز درباره ساخت سریال «قورباغه و قناری» گفت: پیشنهاد معاونت اجتماعی ناجا بود که سریالی با چنین موضوع و محتوایی ساخته شود. ما هم از مهدی فخیم‌زاده دعوت کردیم و او طرحی ارائه کرد که برای نیروی انتظامی مناسب بود و تصویب شد. فیلمنامه این طرح نوشته و قرار شد سریال در 10 قسمت در شبکه یک با مشارکت ناجا ساخته شود.

سخت‌تر از کار جنگی که نیست

وی درباره دشواری‌های ساخت سریال‌های اکشن و پلیسی اظهار کرد: من جزو تهیه‌کنندگانی هستم که بیشتر از همه فیلم‌های دفاع مقدسی ساخته‌ام. بنابراین کار سخت‌تری از آثار جنگی وجود ندارد. «قورباغه و قناری» هم دارای پروداکشن خاص و ویژگی‌هایی منحصر به فرد است.

 این تهیه‌کننده یادآور شد: فخیم‌زاده به خصوص با سابقه‌اش در حوزه سریال‌سازی پلیسی به خوبی از پس این سریال برمی‌آید. او تجربه این کارها را دارد و بازی و کارگردانی همزمان هم برایش دشوار نخواهد بود. بنابراین شاهد سریال ماندگاری در زمینه مبارزه با مواد مخدر خواهیم بود.
گریم حرفه‌ای برای درآمدن‌ دو نقش‌ متفاوت فخیم‌زاده در «قورباغه و قناری»

تصویربرداری «قورباغه و قناری» در مرز

کاسه‌ساز تأکید کرد: از آنجایی که فخیم‌زاده در دو نقش در سریال بازی می‌کند از طریق گریم تلاش می‌کنیم تمهیداتی به کار می‌بریم تا تفاوت این دو نقش دربیاید. اکثر کار در تهران ضبط می‌شود اما لوکیشن‌هایی هم مربوط به مرز است و باید ببینم چه منطقه‌ای را برای ضبط آن می‌توانیم هماهنگ کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا سریال صحنه‌های اکشن هم دارد یا خیر، توضیح داد: این کار صحنه‌های بدلکاری هم دارد اما هنوز نام تیم بدلکاری که با ما کار خواهند کرد قطعی نشده است.

قصه می‌طلبد که چاشنی طنز داشته باشد

تهیه‌کننده «قورباغه و قناری» با اشاره به مختصری مایه طنزی که در این سریال وجود دارد، ادامه داد: سریال ما دارای طنز موقعیت است که چاشنی این کار می‌شود و قصه‌ای که حسین‌ تراب‌نژاد می‌نویسد، می‌طلبد که اینگونه باشد.

 کاسه‌ساز درباره تأثیر حضور مشارکت‌کننده در ساخت سریال تصریح کرد: خداراشکر هماهنگ هستیم و هم معاونت انتظامی نیروی انتظامی و هم همکاران شبکه همه دنبال این هستند که کار ماندگاری تولید کنیم.
گریم حرفه‌ای برای درآمدن‌ دو نقش‌ متفاوت فخیم‌زاده در «قورباغه و قناری»

کار تا انتهای سال 93 تمام می‌شود و پخش با شبکه است

وی در پایان زمان پخش سریال را نامشخص دانست و گفت: وظیفه ما تولید سریال و تحویل آن به سازمان است. تصویربرداری ما چهار پنج ماه طول می‌کشد و تا بهمن و اسفند به پایان رسیده و تا انتهای 93 کار به طول کامل تحویل شبکه داده می‌شود. شبکه نیز درباره پخش آن تصمیم می‌گیرد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۵
    0 0
    خدایی خیلی بهش میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس