کد خبر 33921
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۴

معاون امور سازمان تربيت بدني گفت: بدون اغراق يکي از فدراسيونهاي اثرگذار، روستايي و عشايري است.

به گزارش مشرق، مجمع ساليانه فدراسيون ورزش هاي روستايي و عشايري عصر روز گذشته با حضور رئيس فدراسيون و روئساي هيئت ها به رياست سيد حميد سجادي برگزار شد.

در اين مجمع سجادي در خصوص اهميت پرداختن به ورزش اظهار داشت: پرداختن به ورزش و اثر آن بر جسم و روح انسان بر کسي پوشيده نيست، اما ورزش در حوزه روستا به لحاظ مقوله اجتماعي، فرهنگي و امنيتي از اهميت بسيار مهمي برخوردار است و موجب وحدت ، اعتماد و فراهم کردن امنيت مي انجامد.
وي ادامه داد: در حوزه روستايي و عشايري پتانسيل بلايي در کشورمان وجود دارد که بايد اين استعداد ها را جذب کرد و بهره لازم را برد لذا فدراسيون بايد برنامه مدون داشته باشد تا بر اساس آن برنامه ، گام هاي رو به جلو را براي بهبود ورزش روستايي و عشايري بردارد.
معاون امور ورزش سازمان تربيت بدني خاطرنشن کرد: جايگاه ورزش روستايي و عشايري در کشورمان بسيار مناسب است چرا که تلاش هاي خوبي تاکنون صورت گرفته اما سختي کار زماني خواهد بود که اين موفقيت بدست آمده را حفظ کرده و به دنبال ارتقا آن باشيم.
وي در خصوص برگزاري جشن نورزو گفت: جشن نوروز به شکل باشکوهي برگزار مي شود و فدراسيون شما هم مي تواند با برگزاري جشنواره بازيهاي بومي و محلي نقش خوبي در ايام ايفا نمايد.
سجادي در پايان تاکيد کرد: اميدواريم در سال 90 کاستي هاي سال 89 را جبران کنيم تا بتوانيم خدمات شايسته اي را به جامعه روستايي نماييم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس