کد خبر 339140
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴

پورمحمدی گفت: ما در این دولت قصد نداریم تنها از طریق فروش نفت بودجه سازی کنیم، بلکه با تفکر مدیریتی صحیح و کار کارشناسی به دنبال تغییر در ساختارهای غلط گذشته و خلق منابع جدید هستیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در ادامه برنامه های هفته دولت، در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت از مقام والای شهیدان رجایی و باهنر تجلیل کرد.

وزیر دادگستری در این جلسه با بیان این مطلب که خدمت به خلق خیر بزرگی است و ما به این خدمتگذاری افتخار می کنیم، اظهار داشت: خدمتگذاری به خلق از الطاف الهی است و در روایات و احادیث نیز مکرر به این موضوع اشاره شده است.

وی در خصوص ارتباط مردم و مسئولین در جامعه گفت: خوشبختانه امروز مردم شاهد تلاش بالای مسئولین هستند و مشارکت بالای مردم در تمامی صحنه ها و از جمله انتخابات نیز موید وجود صمیمیت و همبستگی بین مردم و مسئولین است.

پورمحمدی وجود ثبات و امنیت در جامعه و هراس دشمن از هر گونه اقدام نابجا علیه جمهوری اسلامی ایران را ناشی از وحدت و همبستگی بین مردم و نظام دانست و تصریح کرد: جامعه ای به اهداف و آرمان های والا دست می یابد که تلاش و جهاد کرده و در عین حال خطرپذیر باشد و در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به ملت ایران گفت: ما باید همواره هوشمندانه با واقعیت ها روبرو شویم، چرا که با منابع و امکانات عادی نمی توان بر مشکلات غلبه کرد و این مهم نیاز به جذب مشارکت همگانی دارد.

وی همچنین افزود: ما در این دولت قصد نداریم تنها از طریق فروش نفت بودجه سازی کنیم، بلکه با تفکر مدیریتی صحیح و کار کارشناسی به دنبال تغییر در ساختارهای غلط گذشته و خلق منابع جدید هستیم، دولت باید توان جذب سرمایه های عمومی را ایجاد کرده و از این طریق فشار بر منابع دولتی را کاهش دهد.

وزیر دادگستری با بیان این نکته که دولت تدبیر و امید از حرکت های سریع و با بازده سطحی و مقطعی که بدون پشتوانه بوده و تنها مدت کوتاهی برای مردم جذابیت ایجاد می کند، پرهیز دارد تصریح کرد: در گذشته قرار بود که در هر سال حداقل 8 درصد رشد داشته باشیم و شغل ایجاد کنیم که با وجود درآمد هنگفت نه تنها این امر محقق نشد بلکه در سال های اخیر با رشد منفی مواجه بودیم.

وی در ادامه ضمن ابراز امیدواری از روند مثبت رشد اقتصادی گفت: خوشبختانه با اقدامات کارشناسانه دولت، در حال خارج شدن از رکود هستیم و امیدواریم تا آخر امسال به رشد حداقل 2درصد برسیم.

پور محمدی در پایان اظهار داشت:  ظاهربینانه و بی برنامه عمل کردن، صرف هزینه های هنگفت برای امور بیهوده و شعار دادن بدون برنامه و بدون تأمین ظرفیت های اقتدار، نه تنها منجر به بروز مشکلات فراوان شده بلکه دشمنان را نیز به طمع انداخته است که خوشبختانه اکنون به درک بالای اجتماعی رسیده ایم و می دانیم تنها راه خروج از این وضعیت و رسیدن به دستاوردهای بزرگ، صبر و تحمل و برنامه ریزی صحیح، دقیق و کار کارشناسی است.   

منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت دادگستری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس