رژیم صهیونیستی در ادامه تلاش‌های خود برای یافتن اطلاعاتی از نظامی اسیر شده‌اش از یکی از یگانهای ویژه‌اش که به بازوی الکترونیک ارتش و یا ناسای رژیم صهیونیستی مشهور است، درخواست کمک کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فلسطین «سما» نوشت: «شاباک» سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی برای دستیابی به  اطلاعاتی از «شائول آرون» نظامی اسرائیلی اسیر شده در نوار غزه ، یگان ویژه «8200» را به کار گرفت.

یگان ویژه «8200» به عنوان بازوی اجرایی ارتش الکترونیک رژیم صهیونیستی است و از فعالیت‌های بارز این یگان جستجو  فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و برقراری دوستی در انجمن‌های اینترنتی است تا شاید از این طریق بتوانند سرنخی از مکان یا وضعیت نظامی اسیر شده بیایند.

شائول آرون تقریبا یک ماه پیش به اسرات گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش حماس در آمد. اسارت شائول آرون یک پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین است زیرا فلسطینی‌ها میدانند این اقدام چه معنایی برای «اسرائیل» دارد و مقاومت از ابتدای پاسخهایش به رژیم صهیونسیتی توانسته اعتماد ملت فلسطین را جلب کند. از طرفی اسارت این سرباز باعث بالا رفتن روحیه خود رزمندگان مقاومت و تقویت روحیه مردمی کسانی شده است که از غزه دفاع می‌کنند به ویژه پس از وحدتی که میان فتح و حماس اعلام شد.

اما جدای از موارد ذکر شده این یگان به عنوان یک پایگاه جاسوسی و اطلاعاتی دارای یک وظیفه بسیار مهم نیز می‌باشد که در رمز گشایی و ترجمه از پیام‌هایی است که از طریق امواج رادیویی و تلفن‌ها و دستگاه‌های فاکس و پست الکترونیک و همچنین دستگاه‌های مختلف نظامی مانند رادارهای نظامی ارسال می‌شود.

این یگان به سرعت جای خود را در ارتش رژیم صهیونیستی باز کرد تا هنوز چند ماه از تشکیل آن نگذشته مقامات این رژیم آن را برابر با سازمان «ناسا» در آمریکا بدانند و اولین وظیفه آن را جنگ کامپیوتری یا جنگ شبکه اعلام کنند و از آن جا مقامات نظامی صهیونیستی نتوانستند، نام مناسبی برای این یگان و فعالیت‌های به زبان عبری بیابند آن را «ارتش الکترونیکی اسرائیل» نامیدند و دستور ویژه صادر شد تا این یگان و بعدها یگان‌های وابسته به آن مخفیانه و سری به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس