کد خبر 338702
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

"پس از آنکه چشمان برادرم به علت ضرب و شتم تیره شده بود٬ چشمانش را با احساس سوزش از ناحیه دست باز کرده و در آن لحظه فردی را مشاهده می‎کند که درحال جویدن انگشت دستانش است(!)".

 به گزارش مشرق، جوان 22 ساله ای به نام «ابوالحسن محمدزاده» شامگاه جمعه 31 مرداد ماه توسط اراذل و اوباش به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

«ابوالقاسم محمدزاده» برادر این طلبه ناهی از منکر٬ درباره جزئیات این اتفاق اسف‎بار اظهار داشت: برادرم حوالی غروب در خیابان دختری را مشاهده می‎کند که توسط چند موتور سوار پسر مورد اذیت و آزار قرار گرفته بود. ازاذل و اوباش در محلی به آزار این دختر پرداخته بودند که مردم حضور داشتند ولی هیچکس جرات جلو رفتن نداشت.

وی افزود: در این میان٬ برادرم جلو رفته و مودبانه به موتورسواران تذکر داد و از آنان خواست تا از ایجاد مزاحمت دست بردارند. موتور سواران با تذکر برادرم از کار خود منصرف شده و می روند.

ابوالقاسم محمدزاده خاطرنشان کرد: ابوالحسن به مسیرش ادامه می دهد که دقایقی بعد٬ موتور سواری در انتهای خیابان باجک قم٬ وی را مجبور به توقف می‎کند. برادرم برای اینکه به موتور روبرویی برخورد نکند؛ به کوچه جنب خیابان می رود و به محض بازگشتن به خیابان اصلی٬ با اصابت ضربه ای به موتور سیکلتش، نقش بر زمین می‎گردد.
ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر در قم+عکس

برادر این طلبه ناهی از منکر گفت: هنگامی که برادرم قصد شناسایی فرد ضارب را داشت، مرد درشت اندامی با ضربه ای محکم٬ وی را از ناحیه صورت مورد ضرب و شتم قرار داد. پس از این اتفاق چشمانش تیره شده تا اینکه احساس سوزش از ناحیه دست می‎کند و پس از باز کردن چشمان٬ فردی را مشاهده می‎کند که درحال جویدن انگشت دستانش است(!). اکنون دست ابوالحسن چهار بخیه خورده و بینی‎اش شکسته است.
ضرب و شتم طلبه ناهی از منکر در قم+عکس

ابوالقاسم محمدزاده در پایان از مسئولین انتظامی استان خواست تا عاملان ضرب و شتم برادرش را به اشد مجازات برسانند تا دیگر شاهد اینگونه رفتارها با ناهیان از منکر نباشیم.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • rou ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آخه برادر من اینا اگه نصیحت پذیربودن که مردم رو اذیت نمیکردن. شما باید شناساییشون میکردین نه اینکه جان خودتونوبه خطربندازید مگه نمیدونستید نجات جان خودشخص از همه چیز مهمتره!!!!
  • زهرا ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    از نیروی انتظامی تقاضای اشد مجازات برای این ارازل داریم تا انشاالله جوانان ما با امنیت در جامعه زندگی کنند وبا خیال راحت امر به معروف
  • محسن از قم ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    از دادستان قم آقای گنجی تقاضامندیم با چنین حرکاتی برخورد قاطع و انقلابی داشته باشند تا دیگر شاهد چنین صحنه هایی در عش آل محمد(صلوات الله علیهم)نباشیم. ان شاء الله
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    اراذل و اوباش موتورسوار در همه شهرها جولان می دهند اصلا جنون مردم آزاری دارند.
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    بسیار کا بجائی کرده اند ارازل باید بدونند وای بروزی که احساس تکلیف کنیم
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    در شهر مقدس قم اینگونه اراذل جای کار داشته باشند جای تعجب است وای ویلا
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    کاش ترسوهایی که از سر و صدای رسانه های خارجی میترسند، میفهمیدند که اولا اونها به هر حال سر و صداشونو میکنن، ثانیا نتیجه عدم اجرای احکام بدتر از نتیجه سر و صدای اونهاست. چرا اینها مجازات نمیشوند؟ واقعا مجازات شدید اگر چه کافی نیست اما خیلی تاثیر داره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس