کد خبر 338582
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

سرمربی رئال مادرید تاکید کرد سامی خدیرا در رئال مادرید ماندنی شده است.

به گزارش مشرق، رئال مادرید در زمان نقل و انتقالات تابستانی چند بازیکن خوب را جذب کرد. خرید‌های رئال مادرید در تابستان باعث شد تا خیلی از رسانه های ورزشی جهان از جدایی خدیرا و دی‌ماریا از جمع رئالی‌ها خبر دهند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال‌مادرید که تیمش امشب در هفته نخست لیگا برابر کوردوبا به میدان خواهد رفت با تایید خبر پیوستن دی ماریا به منچستر‌یونایتد درباره وضعیت سامی خدیرا هافبک آلمانی خود گفت: وضعیت خدیرا در تیم رئال‌مادرید کاملا روشن است. او در جمع ما باقی می ماند و به هیچ وجه این بازیکن را از دست نخواهیم داد. خدیرا نیز از بودن در رئال مادرید خوشحال است و می خواهد برای حضور در ترکیب ثابت تیم بجنگد. البته قرارداد خدیرا با رئال مادرید تا یک سال دیگر اعتبار دارد و این بازیکن هنوز قراردادش را با رئال مادرید تمدید نکرده است. او از ماندن در مادرید خوشحال است. در طول هفته گذشته مسئله دی ماریا به طوذ کلی حل شد و او این فصل در تیم رئال خواهد ماند.

کارلتو درباره وضعیت دی‌ماریا نیز گفت: وضعیت دی‌ماریا کاملا مشخص است. او از جمع بازیکنان تیم خداحافظی کرده است و راهی منچستر‌یونایتد شده است. دی ماریا دیگر بازیکن رئال مادرید نیست.

آنچلوتی درباره شرایط بازیکنان جدید این تیم و وضعیت کریستیانو رونالدو نیز گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شدند کیفیت بالایی دارند و این را بازی به بازی نشان می‌دهند. آنها می دانند که در چه تیمی بازی می‌کنند و به خوبی از پس فشار بازی در رئال مادرید برآمد‌ند. درباره وضعیت کریستیانو رونالدو نیز باید بگویم که او در حال حاضر در بهترین شرایط خود قرار دارد و هیچ مشکلی برای همراهی ما ندارد. او قطعا در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا به میدان خواهد رفت.

سرمربی ایتالیایی رئال‌مادرید درباره شرایط رئال مادرید در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، گفت: در تاریخ لیگ قهرمانان هیچ تیمی نتوانسته از قهرمانی خودش در این رقابت‌ها دفاع کند، چرا که کار بسیار سختی است و ما این موضوع را کاملا می‌دانیم. هدف ما این است که به اولین تیمی تبدیل شویم که توانسته از قهرمانی خودش در لیگ قهرمانان دفاع کند. اعتماد به نفس زیادی داریم. قهرمانی در فصل گذشته روحیه تیمی ما را بسیار بالا برد و اکنون امیدواریم در فصل جدید نیز با قدرت بتوانیم از قهرمانی خود دفاع کنیم.

رئال مادرید که فصل گذشته توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کوپادل‌ری برسد، در رده سوم لیگا قرار گرفت . این تیم امشب در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگا برابر تیم تازه صعود کرده کوردوبا قرار خواهد گرفت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس