بارسلونا در اولين بازي فصل خود در لاليگا مقابل الچه سه امتياز شيرين را کسب کرد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های هفته نخست فصل جدید لالیگا اسپانیا، دو دیدار به طور همزمان از ساعت 23:30 شب گذشته برگزار شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل الچه به برتری رسید.

بارسلونا با مربیگری لوییز انریکه آغازگر حملات در مقابل لچه بود و توپ مهاجمان این تیم دوبار با تیرک دروازه برخورد کرد. لیونل مسی در دقیقه 42 روی پاس بوسکتس قفل دروازه الچه را شکست اما در ادامه روی یک ضدحمله خاویر ماسکرانو روی مهاجم الچه مرتکب خطا شد که داور مدافع آرژانتینی بارسلونا را با کارت قرمز اخراج کرد تا بارسلونا در پایان نیمه نخست 10 نفره شود.

در نیمه دوم دامنه حملات بارسلونای 10 نفره افزایش یافت به طوری که منیر الحدادی دردقیقه 46 و لیونل مسی در دقیقه 62 دو بار دیگر دورازه الچه را باز کردند تا این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود بارسلونا به پایان برسد.

بارسلونا با این برد 3 امتیازی شد و الچه بدون امتیاز باقی ماند.

از حاشیه های این دیدار می توان به ورود یک گربه سیاه به وسط میدان در دقیقه 1 بازی اشاره کرد که این موضوع موجب وقفه در بازی شد و دست اندرکاران برگزاری این مسایقه در نهایت این گربه را به بیرون از زمین هدایت کردند.

در دیگر بازی های هفته نخست لالیگا نیز ایبار با یک گل رئال سوسیداد شکست داد. همچنین سلتاویگو نیز با 3 گل بر ختافه پیروز شد.

بازی تیم های رئال مادرید- کوردوبا و رایو وایکانو- تلتیکو مادرید نیز به ترتیب در ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه و 30 دقیقه بامداد سه شنبه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس