کد خبر 338425
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴

سرمربی تیم فوتبال پیکان از عملکرد تیم داوری بازی مقابل استقلال انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پس از دیدار پیکان و استقلال گفت: فکر می‌کنم در بُعد وظیفه شناسی و مسئولیت پذیری اشتباه کردیم بخصوص در زمانی که بازی کاملا پایاپای بود و ما حتی به مسابقه مسلط هم بودیم اما یک اشتباه باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشد.

وی ادامه داد: روی صحنه اول گل استقلال چهار پنج نفر از بازیکنان می‌توانستند توپ را دفع کنند اما بی جهت به زمین خوردند و بازیکن باهوش استقلال هم دروازه را باز کرد. در نیمه دوم هم به همین صورت دو گل دریافت کردیم. شما نگاه کنید روی ضربه ایستگاهی سجاد شهباززاده بدون اینکه کسی مزاحمش باشد آزادانه ضربه سر می‌زند و این یعنی در اجرای مسئولیتش کوتاهی کرده است.

سرمربی پیکان تصریح کرد: در فاز حمله و شروع مسابقه خیلی خوب و با دقت عمل می‌کردیم اما متأسفانه نتوانستیم وضعیت را ادامه دهیم.

ابراهیم‌زاده درباره عملکرد تیم داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: داورها باید کمی منصفانه تر قضاوت کنند. در نیمه اول بازیکن استقلال در محوطه جریمه به زمین می‌خورد و توپ درون دستانش قرار می‌گیرد و  داور پنالتی نمی‌گیرد و در نیمه دوم برای زدن ضربه سر بلند می‌شود و بازیکن استقلال او را شارژ می‌کند اما باز هم خبری از پنالتی نیست. باید کارشناسان در این خصوص صحبت کنند. بازی امروز یک نکته مثبت هم داشت و اینکه ما یک بازیکن خوب و مسئولیت‌پذیر بوسنیایی را معرفی کردیم که در آینده می‌تواند خیلی از مشکلات ما را حل کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه چرا خط حمله تیمش عملکرد مناسب را ندارد و بازیکنانی مانند فشنگچی و دقیقی نتوانستند کاری برای آنها کنند، اظهار داشت: در نیمه اول اگر توانستیم خطراتی روی دروازه ایجاد کنیم به خاطر امیرحسین فشنگچی بود. او چه در زمانی سمت راست بود و چه زمانی که در سمت چپ عملکرد خوبی داشت. فشنگچی با آسیب دیدگی به میدان رفته بود.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: سعید دقیقی نیز باید از استرس گل نشدن توپ‌هایش خارج شود. من فکر می‌کنم استرس بیش از حد او را گرفته و او باید به خودش بیاید. اگر این طور شود می‌تواند خوب کار کند و موفق باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    نه استاد،5 تا پنالتی نگرفتن
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    استاد شانس آووردین 10 تا نخوردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس