کد خبر 338349
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۸

گروه تروریستی تکفیری «جبهه النصره» در حالی در نفوذ به منطقه «الحاره» در ریف درعا ناکام ماند که گرفتار آمدن عناصرش در کمین ارتش سوریه در این منطقه، هلاکت 100 نفر از آنها را به دنبال داشت.

به گزارش مشرق، تلاش‌های گروه‌های مسلح در استان «درعا» در جنوب سوریه برای پیشروی در مناطق مختلف این استان در حالی با ناکامی مواجه شده است که نیروهای ارتش سوریه ضمن مقابله با این گروه‌ها موفق شدند، در بسیاری از محورهای این استان پیروزی‌هایی را محقق کنند.

براساس گزارش‌های میدانی رسیده از استان درعا یک گروه تروریستی وابسته به «جبهه النصره» تلاش کردند، به دو منطقه «الحاره» و «زمرین» در ریف درعا نفوذ کنند، اما گرفتار کمین ارتش سوریه شدند و تمام عناصر این گروه حدود یک صد نفره به هلاکت رسیدند.

یک منبع میدانی سوری در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق توضیح داد که یک گروه وابسته به گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره طی دو روز گذشته تلاش کرد، به سمت منطقه «الحاره» نفوذ کنند که به دلیل تسلط ارتش سوریه بر این منطقه در این اقدام خود ناکام ماندند.

این منبع افزود: این گروه تکفیری تلاش کرد، با نفوذ در میان اهالی منطقه و تهدید برخی از آنها اختلافاتی را در منطقه ایجاد کند که در این راه نیز با شکست مواجه شد، به همین دلیل بار دیگر به تاکتیک نفوذ و حمله نظامی روی آورد که با کمین ارتش سوریه غافلگیر شد.

منبع مذکور تاکید کرد که ارتش سوریه شماری از نیروهای خود را برای محافظت از این منطقه و مقابله با حملات احتمالی بعدی النصره اطراف الحاره مستقر کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس