کد خبر 338286
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات گفت: پرچم گنبد حرم مطهر حضرت علي(ع) بر فراز برج ميلاد تهران نصب شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، حسن پلارک در آيين اهداي اين پرچم که با حضور توليت حضرت اميرالمومنين و مسئولين ستاد بازسازي عتبات برگزار شد گفت: اين هديه ارزشمند به منظور تقدير از بازسازي هاي انجام شده در حرم مطهر علوي و به ويژه صحن حضرت زهرا(س) تقديم شد.

وي افزود: اين پرچم که توسط شيخ ضياء زين الدين اهدا شده است نمادي از تلاشها و مشارکت بي نظير هموطنان در امر مرمت و احياء حرمهاي مطهر است که بر فراز برج ميلاد نصب مي‌شود.

رئيس ستاد بازسازي عتبات عاليات در پايان ياد آور شد: اين پرچم به صورت دائمي در گنبد آسمان تهران نصب شده است و مردم مي توانند اين پرچم متبرک زيارت کنند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    السلام علیک یا علی ابن ابی الطالب (ع)
  • ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
    0 0
    یا مولا یا مولا یا مولا
  • علی ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۳
    0 0
    السلام علیک یا امین الله فی ارضه، و حجته علی عباده، السلام علیک یا امیرالمومنین، اشهد انّک جاهدتَ فی الله حقّ جهاده و عملتَ بکتابه، و اتّبعتَ سنن نبیّه صلّی الله علیه و آله، حتی دعاک الله الی جواره، فقبضک الیه باختیاره، و الزمَ اعدائک الحجة مع ما لک من الحجج البالغة علی جمیع خلقه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس