کد خبر 338279
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

وزیر ورزش و جوانان افزود: من معتقد هستم در هر زمینه‌ای باید کارشناسان متخصص در آن زمینه اظهار نظر کنند و من همواره در مصاحبه‌های خود گفته‌ام که کارشناس حوزه جوانان نیستم و نمی‌توانم در این حوزه به صورت کارشناسی اظهار نظر کنم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، محمود گودرزی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت در محل ورزشگاه شیرودی برگزار شد، در خصوص تفکیک حوزه ورزش و جوانان گفت: جلسات گسترده‌ای در تمام استان‌ها داشته‌ایم و با حضور سمن‌ها مشکلات را بررسی کرده‌ایم و هم‌اکنون این مشکلات در حال پیگیری است اما این کار طولانی و دیر بازده است و مطالعات گسترده‌ای را نیاز دارد.

وی ادامه داد: من در سفرهای استانی با مشکلات حوزه جوانان از نزدیک آشنا شده‌ام به عنوان مثال در یکی از استان‌ها مردم یک شهر اذعان داشتند که سطح خودکشی بسیار بالاست و کاری که از دست ما بر می‌آمد این است که با کار میدانی مشکلات را ریشه‌یابی کنیم و هم‌اکنون با گذشت 3 ماه مشکلات ریشه‌یابی شده و گزارش‌ها تقدیم دولت شده است.

وی ادامه داد: در خصوص راه‌اندازی مراکز مشاوره کار تعیین صلاحیت‌ها انجام شده است و تعارضاتی که در دستگاه‌ها وجود دارد مطرح شده است اما باید به گونه‌ای موضوعات را پیگیری کنیم که موضوعات حوزه جوانان سرنوشت مسکن مهر را پیدا نکند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات، نزاع‌های خیابانی که کارگاه‌های زیادی در این مورد برگزار شده است اما همچنان نیازمند برگزاری کارگاه‌هایی در زمینه آموزش کنترل خشم هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص افزایش ارتباط‌های نامتعارف میان جوانان در جامعه گفت: مسائل اینچنینی یک روزه نیست که بتوان برای آنها به راحتی پاسخ مناسب پیدا کرد بلکه این موضوعات در فرایند زمانی طولانی اتفاق می‌افتد و نتیجه تغییر سبک زندگی است.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: البته برخی از گزارشاتی که در این زمینه منتشر می‌شود مستند نیستند و نباید به صورت 100 درصد به آنها استناد کنیم چرا که جوانان ما جزء پاک‌ترین‌ها در کل جهان هستند و موارد موردی را نباید به کل جوانان کشور تعمیم داد.

گودرزی افزود: تقویت هویت ملی و دینی یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان است و ورزش می‌تواند باعث تقویت باورهای ملی و دینی شود.

گودرزی ادامه داد: خوشبختانه دولت یازدهم با عقل و استدلال کارهای خود را پیش می‌برد و طبیعی است که قدرت استقلال، قدرت غالب و برتر است و دولت مقتدر می‌تواند بسیاری از مشکلات را به خوبی حل کند.

وی افزود: در کشور ما بر حسب شرایط، نیروهای موازی زیادی وجود دارند که برخی مشکلات را ایجاد می‌کند و باید این مشکل در سطح کلان دولت و حاکمیت حل شود.

وزیر ورزش و جوانان افزود: من معتقد هستم در هر زمینه‌ای باید کارشناسان متخصص در آن زمینه اظهار نظر کنند و من همواره در مصاحبه‌های خود گفته‌ام که کارشناس حوزه جوانان نیستم و نمی‌توانم در این حوزه به صورت کارشناسی اظهار نظر کنم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس