کد خبر 337929
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶

فن خال از هواداران یونایتد خواست که صبور باشند.

به گزارش مشرق، لوئیس فن خال، سرمربی منچستریونایتد از هواداران این تیم خواست که آرام باشند و به فلسفه فوتبالی او ایمان داشته باشند.

منچستریونایتد فصل را با شکست شروع کرد و انتقادات از هفته ی اول از او شروع شد. فن خال عنوان کرد که انتقاد‌ها را می‌پذیرد ولی هواداران باید صبور باشند و به تیم ایمان داشته باشند. یونایتد به شمال انگلیس سفرکرده و به مصاف ساندرلند خواهد رفت و مسلما این بازی، بازی بسیار مهمی برای فن خال و هواداران خواهد بود.

سرمربی هلندی در مصاحبه با سان اسپورت گفت: " دو هفته پیش، من پادشاه منچستر بودم و حالا، شیطان منچستر هستم. این فوتبال است و رسانه در این بین نقش مهمی دارد. فکر می‌کنم هواداران منچستریونایتد باهوش هستند. من در تمام کنفرانس‌های مطبوعاتی در آمریکا گفتم که 3 ماه اول کمی خست خواهد بود، مخصوصا برای بازیکنان ولی این موضوع شامل حال هواداران هم می‌شود.

شیطان جدید منچستریونایتد +عکس

به شروود و خانواده گلیزر ها گفتم که  همیشه همین گونه بوده و آنها من را به خاطر فلسفه فوتبالی ام به خدمت گرفتند نه به خاطر اینکه انسان خوبی هستم یا ... که البته هستم ! . آنها فلسفه ی من را به خدمت گرفتند. من استخدام نشده ام که بخواهم اخراج شوم، بلکه برای ساخت یک تیمی اینجا هستم که زمان می‌برد. من یک فلسفه ی جدید به باشگاه منتقل کرد که جا انداختنش کار سختی است.

من باید اطلاعات زیادی به شما بدهم و در حال حاضر ما در پروژه ای هستیم که اطلاعات زیادی لازم دارد. برای مثال، من در حال حاضر باید در سمت چپ رانندگی کنم و در همین حال، به خود رانندگی و قوانینش نیز توجه داشته باشم. این موضوع از من انرژی زیادی می‌گیرد. می‌توانم متوجه ترس هواداران شوم. آنها فصل پیش را دیده‌اند و حالا در اولین بازی خانگی نیز شکست خوردند. ولی آنها باید به فلسفه ی من ایمان داشته باشند ، همینطور بازیکنان. البته بازیکنان در آمریکا این را به خوبی نشان دادند و حالا باید اینجا نشان دهند. کمی زمان نیاز دارد ، همانطور که قبلا گفتم."

منبع: isport

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس