کد خبر 337927
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: یک مرد شرور با حمله به ایست بازرسی در سه راهی کنارک،‌ پس از به شهادت رساندن مامور انتظامی و مجروح کردن سرباز وظیفه از محل متواری شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سردار رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، ضمن اشاره به خبر شهادت مامور انتظامی در سه راهی کنارک گفت: 31 شهریور ماه ساعت 3:30 یک فرد مسلح به ایست بازرسی حمله ور شده و با تیراندازی یکی از ماموران انتظامی را به شهادت می‌رساند.
 
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: همچنین این فرد پس از مجروح کردن یک سرباز وظیفه به مقصد نامعلومی متواری می‌شود.
 
وی افزود: ماموران زبده پلیس سیستان و بلوچستان سریعا این موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با بررسی‌های اولیه هویت فرد شرور را شناسایی می‌کنند.
 
سردار رحیمی تاکید کرد: ماموران با ردیابی متهم در منزل عمویش سریعا جهت دستگیری متهم وارد عمل شده ولی متهم با بر جای گذاشتن سلاح ها، از آنجا متواری شده بود.
 
وی خاطر نشان کرد: هم اکنون سر‌نخ‌هایی از این متهم سابقه دار به دست آمده است و ماموران در یک قدمی دستگیری این قاتل بی‌رحم هستند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
    0 0
    31شهریور !!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس