کد خبر 336498
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم شیوع بیماری ابولا در قم را تکذیب کرد و گفت: رسانه‌ها در راستای رفع اینگونه شایعات که باعث دلواپسی و نگرانی مردم می‌شود گام بردارند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ابوالفضل ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، در خصوص شایعه ورود بیماری ابولا به قم گفت: ابولا یک نوع بیماری ویروسی است و هیچ ارتباطی با کشور ما ندارد.

وی با بیان اینکه این بیماری مخصوص مناطق خاصی از جهان از جمله آفریقا است، ابراز کرد: با توجه به اقدامات سازمان بهداشت جهانی، این بیماری مشکلی برای کشورهایی نظیر ایران نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در عین حال که ابولا را بیماری مرگبار خواند، خاطرنشان کرد: به عزیزانی که قصد سفر به مناطقی که این بیماری وجود دارد و کاملا مشخص شده است توصیه می‌کنیم از مسافرت غیر ضروری پرهیز کنند.

وی همچنین با اشاره به شایعات اخیر در خصوص شیوع این بیماری، از رسانه‌ها خواست به گونه‌ای اطلاع رسانی کنند که در راستای رفع این شایعه باشد زیرا ذکر این شایعات در مردم ایجاد دلواپسی و نگرانی می‌کند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    حالا تو قم بیاد موردی نداره!
  • کوروش ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    اینجا که از این خبرا نیست.
  • میر ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    اقا یکی از اشنا های ما سه تابچش اتفاقا تو قم ظرف یک روز فوت کردن البته یکیشون تو کماس ظاهرا ویروس بوده
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    آفریقایی تو قم کم نیست...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس