کد خبر 336415
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹

پیام صادقیان با محرومیت برای رفتارش در بازی پرسپولیس و فولاد به احتمال فراوان شانس بازی در بازی های آسیایی اینچئون را هم از دست می دهد.

به گزارش مشرق، اگرچه تا پیش از بازی فولاد و پرسپولیس پیام صادقیان در تاپ لیست بازیکنان مورد علاقه ویژه ای به بازی این بازیکن داشت حالا با دوری 3 ماهه پیام از بازی ها روی نامش باید قلم قرمز بکشد. وینگادا که اعتقاد دارد باید بازیکنانی در رده سنی صادقیان که بازی های اینچئون آخرین مجال بازی شان در تیم های ملی قبل از المپیک است را با خود به کره ببرد ، حالا در پستی که با تراکم بازیکن مواجه است باید به اجبار روی نام صادقیان قلم قرمز بکشد.

 چون او به رغم همه نمایش های خوبش در لیگ ، در مقایسه با رقبایش فرصت بازی در لیگ را ندارد پس با توجه به تاکید فدراسیون فوتبال بر استفاده از بازیکنانی که بیشترین تعداد شان می توانند در بازی های مقدماتی المپیک همراه تیم ملی باشند ، مربی پرتغالی برای دعوت از صادقیان با تردیدهای جدی روبرو شده است و به نظر می رسد عصبانیت بی موقع پیام بدجوری کار دست او داده است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهنام ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    ایشون خیلی تو جو بودن ، باشد سه ماه برن خوش گذرونی از جو بیان بیرون ، همینه دیگه یه تازه به دوران رسیده رو تحویل میگیری همین میشه
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    مگه کي روش هنوز هستش
  • مجید ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    کار خوبی کردن که 3 ماه محرومش کردن خیلی تو جو بود و معلوم نبود به چیش مینازید حالا فکر کنم دیگه از این کارها نمیکنه هر چند بعید نیست
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
    0 0
    حیونکی پرسپولیس بعد از بوغی به آسیا رسیده حالا صادقیان هم بی نصیب ماند
  • ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    صادقیان پارسال چند بار کارش به کمیته انضباطی کشید ، امسال هم اوج بی اخلاقی را نشان داد و داور را زد ، زدن داور در فوتبال دنیا حداقل نیم فصل محرومیت داره (همانطور که علی کریمی 2 سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد که با عذرخواهی ، شد 1 سال ) ولی حکم جوری داده شد که به دربی رسد . صحبت ها ، تهدیدها و ادبیات زننده پیام بعد از محرومیت ، نشون می ده که بی اخلاقی های او ادامه دار خواهد بود . ای کاش پیام زیر نظر کسی مثل فرکی بود .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس