کد خبر 336313
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۶

رییس سابق فدراسیون تنیس با انتقاد از انتقال اخبار داخلی این رشته به فدراسیون بین المللی تنیس گفت : افرادی به دنبال تعلیق فدراسیون تنیس ایران هستند و این احتمال هم با توجه به اتفاقات اخیر وجود دارد.

به گزارش مشرق، مجید شایسته افزود: متاسفانه اخبار فدراسیون تنیس به خارج منتقل شده است، به طوریکه مسئولان فدراسیون بین المللی تنیس( آی تی اف) خواستار توضیح در مورد تغییر و تحولات اخیر در فدراسیون کشورمان شده اند.

وزارت ورزش و جوانان هفته گذشته بعد از اتمام دوره ریاست مجید شایسته، ابوالحسن مهدوی را به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس منصوب کرد. برخی ها این اقدام را به عنوان دخالت دولت به فدراسیون بین المللی گزارش کرده اند.

شایسته با بیان اینکه تاکنون پاسخی به فدراسیون بین المللی تنیس نداده است، اظهار داشت: بر اساس مصوبه سال گذشته اجلاس جهانی تنیس در پاریس، دولت ها از دخالت در امور فدراسیون‌ها منع شده‌اند و به همین علت احتمال بروز برخی مشکلات برای فدراسیون تنیس کشورمان وجود دارد.

شایسته درباره تاخیر در برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس گفت: ثبت نام برای کسب ریاست این فدراسیون اردیبهشت ماه آغاز شد اما به دلیل اینکه تاکنون صلاحیت دو نفر از 11 نفر به تایید نرسیده، برگزاری انتخابات به تعویق افتاده است.

رییس سابق فدراسیون تنیس با بیان اینکه اواخر شهریورماه امسال اجلاس فدراسیون بین المللی و کنفدراسیون آسیایی در امارات برگزار می شود، افزود: امیدوارم تا پیش از برگزاری این اجلاس، رییس فدراسیون تنیس انتخاب شود تا بتوان همانند سال های گذشته رایزنی های لازم را برای حفظ و ارتقا فدراسیون کشورمان در مجامع بین المللی انجام دهیم.

وی به تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ارتقای جایگاه فدراسیون های ورزش در مجامع بین المللی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه اجلاس جهانی و آسیایی تنیس امسال پشت سر هم در امارات برگزار خواهد شد، این بهترین مکان برای ادامه همکاری ها و رایزنی های بین المللی فدراسیون تنیس است که امیدوارم تا اواخر شهریورماه 93، رییس این فدراسیون مشخص شود.

شایسته در مورد عملکرد خود در 5 سال ریاست فدراسیون تنیس افزود: کارشناسان باید در این زمینه اظهار نظر کنند اما در این مدت تلاش کردم تا علاوه بر رفع مشکلات مالی فدراسیون، جو آرامی را در خانواده تنیس ایجاد کنم.

وی تشکیل تیم های پایه، برگزاری پیکارهای منظم، تشکیل کمیته های تخصصی ، برگزاری اجلاس تنیس قاره آسیا در تهران، برگزاری دوره های آموزشی ، بازگشت به گروه دوم رقابت های جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه و اخذ کرسی های مهم آسیایی را از دیگر دستاوردهای فدراسیون تنیس در طول پنج سال گذشته اعلام کرد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس