معاون مالی سازمان صدا و سیما، گفت: رقم درخواستی مسوولان فدراسیون فوتبال برای حق پخش مسابقات لیگ برتر قابل پرداخت نیست.

به گزارش مشرق، حسن تقدس نژاد معاون مالی سازمان صدا و سیما در باره صحبت های مسوولان فدراسیون فوتبال مبنی براینکه سازمان صدا وسیما باید تا روز دوم شهریورماه با رقم پیشنهادی آنان برای پخش مسابقات لیگ برتر و تبلیغاتی محیطی موافقت کند، اظهار کرد: پیشنهاد ما پرداخت 22 میلیارد تومان است درحالی که مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال 160 میلیارد تومان را درخواست کرده اند.

وی افزود: با اینکه پرداخت این رقم در توان سازمان صدا و سیما نیست، سعی می کنیم با مسوولان فدراسیون فوتبال هرچه زودتر به تفاهم برسیم.

تقدس نژاد در مورد تهدید مدیران باشگاه های لیگ برتری و مسوولان فدراسیون فوتبال در خصوص راه ندادن دوربین های صدا و سیما به ورزشگاه ها، عنوان کرد: دیدارهای لیگ چهاردهم به طور حتم از شبکه های مختلف سیما پخش خواهد شد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

به گفته وی، فوتبال بدون رسانه معنایی ندارد و اگر فوتبال هم نباشد کار رسانه ناقص است چراکه این دو لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بهتر است مسوولان فدراسیون فوتبال با صدا و سیما هماهنگی لازم را داشته باشند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    اینجا کلن همه چیز برعکسه....صدا و سیما با پخش فوتبال آنتنش را پر می کند بعد منت سر تیمها می گذارد که فوتبال بدون رسانه معنایی ندارد....به جای اینکه برید فرت و فرت شبکه ایجاد کنید که برنامه ندارید توش پخش کنید و فقط و فقط دارید برنامه های بی محتوای تکراری پخش می کنید پول پخش مسابقات را بدید تا چندتا استادوم خوب بسازن برای مردم...برای فوتبال....یک زمین چمن درست و حسابی نداریم ....شما که دارید پول برنامه های بیکیفیت تان را از آنتن فروشی و پخش تبلیغات پفک نمکی و رب گوجه در می آورید دیگه با پول پخش برنامه ها چه کار دارید؟...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس