کد خبر 336010
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

به دنبال یک سلسله عملیات اطلاعاتی و امنیتی حساب شده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت مطلوب معتمدان و ریش سفیدان محلی، "حامد صداقتی" و همراه وی و تعدادی دیگر از عوامل گروگانگیر صبح امروز آزاد و به آغوش کشور بازگشتند.

به گزارش مشرق، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز در عملیاتی حساب شده و با تلاش پیگیر و مستر سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت معتمدان محلی "حامد صداقتی" شمشیر باز ایرانی و همراهانش آزاد و به کشور بازگشتند.

علی اوسط هاشمی در زاهدان، اظهار کرد: به دنبال یک سلسله عملیات اطلاعاتی و امنیتی حساب شده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت مطلوب معتمدان و ریش سفیدان محلی، "حامد صداقتی" و همراه وی و تعدادی دیگر از عوامل گروگانگیر صبح امروز آزاد و به آغوش کشور بازگشتند.

وی افزود: این رهاسازی گروگان‌ها بدون دادن هیچ گونه امتیازی به طرف مقابل انجام شد، افراد گروگان گرفته شده با آرامش و بدون هیچ آسیبی آزاد شدند.

10 اردیبهشت ماه امسال حامد صداقتی قهرمان شمشیرباز کشور و همراه وی که با خودروی شخصی در حوالی شهرستان مرزی خاش در حال تردد بودند با تیراندازی افراد مسلح ناشناس مواجه شده و ربوده شدند که در این حادثه یک نفر از سرنشینان کشته شد و 2 نفر هم گروگان گرفته شدند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    ایول الله
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    ما آخر نفهمیدیم گروگانگیرها از جیش العدل بودند یا گروهی دیگ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس