کد خبر 335904
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: ابدا درگیری‌ با امید ابراهیمی نداشتم و این صحبت‌ها شایعه است.

به گزارش مشرق، مهرزاد خلیلیان قبل از نشست مدیران لیگ برتری در مورد پیروزی سه بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: این یک بازی بود و برای سپاهان و استقلال شکستی وجود ندارد. تیم‌ها می‌برند و می‌بازند و این یک باخت بود و استقلال شکست نخورد. استقلال تیمی دارای قدمت و سابقه و در تاریخ سالروز همدوره سپاهان است.

وی افزود: فرق ما این است که در شهرستان هستیم و با پول مردم و برای دل آنها فعالیت می‌کنیم. استقلال هم یک تیم ملی است. امیدوارم هواداران از این فوتبال لذت ببرند. باید لذت بردن را یاد بگیریم تا اینکه ببینیم داوری این طور و آن طور بوده است. باید طوری فعالیت کنیم که در ورزشگاه‌ها خجالت نکشیم. بهرام افشار‌زاده در پایان بازی ناراحت بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه استقلالی‌ها نسبت به داوری شکایت کرده‌اند اظهار داشت: وقتی باشگاه اعتراضی انجام می‌دهد این مسئله درست است اما این مورد در حوزه مربیان درست نیست اتفاقا ما هم از داوری ناراحت هستیم. کارت دوم به شجاع خلیل‌زاده صحیح نبود و من شنیده‌ام که داور گفته نمی‌دانستم او کارت اول را گرفته است. خطای پریرا هم کارت نداشت. ما هم از داوری راضی نبودیم.

وی در مورد مسئله سقف بودجه و اینکه سپاهان قرار است قرارداد بازیکنان خود را کاهش دهد گفت: امروز برای همین به اینجا آمدیم. اجازه بدهید در پایان جلسه بگویم که نتیجه چه بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود امید ابراهیمی به دنبال او بوده و به همین خاطر به رختکن سپاهان رفته است خاطرنشان کرد: این مسئله را تکذیب می‌کنم. ابراهیمی بازیکن خوبی است و او مدیون سپاهان است.

مدیرعامل سپاهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه گفته می‌شود بین او و ابراهیمی درگیری شده است اظهار داشت: این مسئله را تکذیب می‌کنم و ابدا این اتفاق نیفتاده. این صحبت‌ها حاشیه است و خوشحالم که او به استقلال رفته است.

وی در مورد اینکه آیا بازی سپاهان و استقلال فینال لیگ بود تصریح کرد: اصلا این بازی فینال نبود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس