کد خبر 335879
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

مدیر گروه جامعه و ورزش شبکه ورزش سیما از برنامه ریزی برای پخش بازی های آسیایی اینچئون خبر داد و گفت: این شبکه برنامه های بسیاری در این رابطه در دست تولید و پخش دارد و همزمان با آغاز بازیهای آسیایی 2014 به پخش زنده و برنامه های محتوایی می پردازد.

به گزارش مشرق، هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریورماه تا 8 مهرماه سال جاری در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار می شود.

شهرام کجوری اظهار کرد: شبکه ورزش سیما برای اوقات فراغت جوانان برنامه های جدیدی را در کنار برنامه های مطرح قبلی خود به روی آنتن برده است.

وی گفت: با آغاز لیگ فوتبال انگستان از امروز مسابقات فوتبال جزیره در برنامه دنیای فوتبال به تهیه کنندگی پژمان نجات پور به روی آنتن می رود.

مدیر گروه جامعه و ورزش شبکه ورزش سیما افزود: همچنین برنامه کاوش نیز از هفته گذشته و با موضوعات مختلف ورزشی به تهیه کنندگی علی قاسمی و با استفاده از کارشناسان مجرب جمعه شب ها از شبکه ورزش به روی آنتن می رود.

وی از بازگشت برنامه آنسوی نیمکت به آنتن شبکه خبر داد و افزود: آنسوی نیمکت برنامه پرطرفدار جوانان نیز که در خصوص حواشی فوتبال است در سری جدید خود با برنامه های جذاب دیگری به تهیه کنندگی علی پورکیانب از پنج شنبه 30 مردادماه ساعت21 پخش می شود.

کجوری اعلام کرد: طبق روال سابق فوتبال های داخلی در برنامه پیک ورزشی،مسابقات رشته های مختلف ورزشی به جز ورزش رزمی در برنامه چهارسوی ورزش و پخش مسابقات رشته های رزمی در برنامه کمربندسیاه و فوتبال های لیگ برتر آخر هفته ها در برنامه میدان به روی آنتن می رود.

کجوری از پخش برنامه های جدید در شبکه خبر داد و گفت: 6 قدم عنوان برنامه جدیدی است که با توجه به فصل تابستان گروه جامعه و ورزش در نظر دارد برای پر کردن اوقات فراغت جوانان این برنامه را با محوریت جوانان و جامعه به تهیه کنندگی محمد قنبری به روی آنتن برد.

وی ادامه داد: این برنامه به توضیح و تشریح مفاهیم حوزه اجتماعی می پردازد و قرار است مفاهیمی چون خاک ، پرچم و حتی نحوه لباس پوشیدن در ورزشگاه ها را برای آنان تفهیم کند.

کجوری در خصوی علت نام گذاری این برنامه اظهار کرد: جوانان ما با مفهوم 6 قدم در فوتبال به خوبی آشنا هستند ما سعی کردیم بین 6 قدم ورزش و 6 قدم هایی که آنان در زندگی برمی دارند ارتباط برقرار و آنان را متوجه قدم های سرنوشت ساز زندگی کنیم.

مدیر گروه جامعه و ورزش عنوان کرد: برنامه مهیج فوتبال 120 به تهیه کنندگی عادل فردوسی پور از هفتم شهریورماه به روی آنتن می رود و از اول شهریورماه زمان پخش حرکت از نو از ساعت 11 به 8:30 تغییر پیدا می کند همچنین برنامه میدان نیز به تهیه کنندگی مزدک میرزایی و پیمان یوسفی به زودی به جدول پخش برنامه ها بازگردانده می شود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس