کد خبر 335153
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

فرمانده ارتش لبنان با اشاره به توطئه‌های خطرناک «داعش» برای ایجاد فتنه مذهبی در کشورش، تاکید کرد که ارتش توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش مشرق، «جان قهوچی» فرمانده ارتش لبنان در گفت‌وگو با خبرگزاری «رویترز» گفت: افراد مسلح گروهک موسوم به «دولت اسلامی عراق و شام» (داعش) از طریق بر افروختن آتش فتنه میان شیعه و اهل سنت می‌خواستند لبنان را به عراق دیگر تبدیل کنند. این امر کشور را با خطر مواجه می‌سازد.

وی با هشدار نسبت به خطر داعش برای کشورش تاکید کرد که تکفیری‌هایی که هم اکنون عراق و سوریه را هدف قرار می‌دهند، همچنان خطر بزرگی برای لبنان به شمار می‌روند.

فرمانده ارتش لبنان با بیان اینکه نیروهای نظامی و امنیتی در همه ساعت‌های شبانه روز هوشیارانه پرونده‌ امنیت کشور را تحت نظر دارند، افزود: ارتش، تروریست‌ها را هدف قرار داد و با در هم کوبیدن آنها طرح‌هایشان را نیز نقش بر آب کرد و چون آنها را شکست دادیم لذا روند تاریخ را نیز تغییر دادیم.

وی با هشدار نسبت به تلاش‌های دیگر تکفیری‌ها به منظور برافروختن آتش فتنه شیعه و سنی، اظهار داشت که تکفیری‌ها قصد داشتند که شهرک «عرسال» را به نوک پیکانی برای حمله به روستاهای شیعه در آن منطقه تبدیل کنند و با بر افروختن گردباد فتنه مذهبی لبنان را نابود سازند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس