کد خبر 334294
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۳

آرش برهانی از کامنت هایی که در صفحه اینستاگرامش نوشته اند دلخور است و تعدادی از آنهایی که پیام های شان توهین آمیز بوده را بلاک کرده است.

به گزارش مشرق، آرش برهانی کاپیتان استقلال از پیام هایی که در پایان بازی با استقلال اهواز برایش نوشته اند دلخور است. او که حالا با اینستاگرامش راه ارتباطی مستقیمی با هوادارانش دارد بعد از واکنش تند گروهی از بازدیدکنندگان صفحه شخصی اش که پنالتی از دست رفته اش در این بازی را بهانه قرار دادند و حسابی از خجالتش در آمده بودند ، برای شان نوشته است:«نمی دانم چرا پنالتی هایی که خراب کردم را همه یادشان مانده اما پنالتی هایی که گل کردم را یادشان می رود. متاسفانه بعضی از حرف ها و کامنت ها طوری بود که مجبور شدم آنهایی که این پیام ها را نوشته بودند بلاک کنم.»

کاپیتان جدید استقلال بعد از خراب کردن پنالتی در بازی با استقلال خوزستان با حمایت همبازی هایش روبرو شد. البته این نوشته برهانی در اینستاگرامش با واکنش جالب کاربران روبرو شده و بازدید کنندگان همین پست ، کامنت های جالبی برای کاپیتان استقلال نوشته اند.

پارسه نوشته:« شما زحمت بکشید جای عکس گرفتن کمی هم بازی کنید »،حسین نوشته :« فدای سرت» و محمد نوشته است:« کسی نباید توهین کنه اما هر بار می ری پشت پنالتی استرس داریم پسر. بهترین بازیکنای دنیا هم خیلی هاشون پنالتی زن نیستن.» و البته کاربران پر شماری هم بودند که از او تعریف کردند و یکی از آنها نوشته وقتی مسی در بازی با چلسی پنالتی خراب کرده است ، باشگاه برایش نوشته است او زحمت های زیادی برای بارسا کشیده ...» 

و یکی هم در میان کامنت ها از قول سرمربی استقلال نوشته است:« به قول امیرخان امسال سال آرش برهانیه!»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Arash ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
    0 0
    خب راست میگه بنده خدا....من خودم استقلالیم و زمانی ارش پا به توپ میشه ضربان قلبم دو برابر میشه میگم الانه که خراب کنه ولی در زمانی که بازیکن روحیه نداره کار انسانی اینه که بهش روحیه بدیم
  • رضا ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
    0 0
    آرش برهانی را دوست داریم او یک استقلالی متعصب و یک بازیکن فوق العاده باهوش است. برایش آرزوی موفقیت داریم. فدای سرش که پنالتی گل نشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس