سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور روز دوشنبه این هفته با سخنرانی ریاست محترم جمهوری بطور رسمی آغاز بکار می کند.

به گزارش مشرق، سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگیهای جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور را تشریح کرد و خاطر نشان نمود : این سمینار به صورت رسمی از روز دوشنبه هفته جاری و با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در دفتر مطالعات سیاسی و بین المللی افتتاح می شود .
افخم افزود : این نخستین سمینار سفراء در دولت تدبیر و امید می باشد و نظر به تحولات در عرصه های مختلف سیاست و روابط خارجی کشور و نیز تحولات سریع درعرصه منطقه ای و بین المللی ، در سمینار امسال مسائل مهم سیاست خارجی و روابط اقتصادی کشور در ابعاد خارجی با حضور روسای قوای سه گانه و وزرای وزارتخانه های مرتبط برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این مسائل مهم در عرصه فرهنگی و دیپلماسی عمومی و رسانه ای با حضور مقامات ذیربط فرهنگی و رسانه ای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد  گرفت.
یادآور می شود جلسات تخصصی و کارشناسی سمینار سالانه سفراء از امروز صبح شنبه با برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دستگاه دیپلماسی و سخنرانی دکتر ظریف آغاز به کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس