کد خبر 333612
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱

سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت: گسترش فولاد موقعیت‌های خوبی داشت و باید در تمرینات بیشتر کار کنیم تا دچار چنین اشتباهاتی نشویم.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار پس از پیروزی مقابل گسترش فولاد اظهار داشت: شاهد بازی خوبی از هر 2 تیم بودیم و تیم‌ها بازی زیبایی به نمایش گذاشتند.

وی افزود: گسترش فولاد با توجه به اینکه میزبان بود هجومی آغاز کرد و دیدار با کیفیتی به نمایش گذاشت و 20 دقیقه اول فشار زیادی روی تیم ما آورد.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان خاطر نشان کرد: توانستیم بازی خوب‌مان را به حریف دیکته کنیم. البته گسترش فولاد نیز موقعیت‌های خوبی خلق کرد و شانس آوردیم که دروازه‌مان باز نشد و تیم میزبان موفق به استفاده از موقعیت‌هایش نبود.

کرانچار تصریح کرد: ما تبریز را به مقصد اصفهان ترک می‌کنیم اما قبل از رفتن به تیم میزبان تبریک می‌گویم که توانستند بازی خوبی مقابل ما انجام دهند.

وی ادامه داد: به بازیکنان خودم هم تبریک می‌گویم که توانستیم امروز به نتیجه‌ای که می‌خواستیم برسیم و پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به اینکه گسترش فولاد بازی امروز و بازی اول لیگ را چگونه مقایسه می‌کند، گفت: من روی هم رفته چنین نتیجه‌گیری می‌کنم که گسترش فولاد امروز در خانه خودش طبق انتظار فشار آورد و هجومی بازی کرد. در دیدار نخست نیز محتاطانه بازی می‌کرد و دل به ضد حملات بسته بود.

کرانچار ادامه داد: با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها باید بگویم که گسترش فولاد امروز خیلی خوب بازی کرد ولی باید قبول کنیم که سپاهان با تجربه است و در این بازی تجربه ما باعث پیروز شدن‌شان شد. ولی گسترش فولاد هم با تجربه عمل کرد.

وی در خصوص استفاده از حاج‌صفی خاطرنشان کرد: من این بازیکن را در پستی استفاده کردم که در تیم ملی هم در این پست بازی می‌کرد و موفق بود.

سرمربی تیم سپاهان تصریح کرد: با وجود اینکه در این بازی گل نخوردیم ولی حریف موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت و باید در تمریناتمان روی اشتباهاتی که امروز داشتیم کار کنیم و به حریفانمان این فرصت را ندهیم که اینگونه صاحب موقعیت گل شوند.

کرانچار در پاسخ به اینکه گسترش فولاد امسال عملکرد بهتری داشت و گسترش فولاد سال گذشته گفت: گسترش فولاد امسال از نظر دفاعی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته نداشته است ولی امروز تلاش می‌کرد مقابل ما بازی رو به جلویی انجام دهد و به دنبال پیروزی بود. بازیکنان جوان گسترش فولاد مستعد هستند و از این حیث بهتر از سال گذشته بودند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس