کد خبر 333611
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۲

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: پیروزی بر پرسپولیس را به مردم اهواز هدیه می‌کنم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ پس از دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس که با پیروزی 2 بر صفر تیمش همراه بود، عنوان کرد: پیش از هرچیزی باید روز خبرنگار را تبریک بگویم. خودتان می‌دانید که ما یک شبه بنا به دلایلی که همه می‌دانند بسیاری از بازیکنان‌مان را از دست می‌دهیم و این موضوع به ما استرس وارد می‌کند.

وی افزود: دوست دارم این پیروزی را به مردم شریف اهواز هدیه کنم و این پیروزی برای بازیکنان با انگیزه ما یک علامت و نشانه بزرگ باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خاطرنشان کرد: نکاتی که گفتم مشاهده کردم و با سیستم لوزی توانستیم در زمین حرکت‌های خوبی داشته باشیم و رضایت خودم را باید عنوان کنم.

سرمربی فولاد خوزستان درباره بازی پرسپولیس هم گفت: من راجع به بازی پرسپولیس نظری ندارم و تنها می‌گویم بازی خوبی ارائه دادیم و حق ما پیروزی در این دیدار بود.

وی خاطرنشان کرد: در بازی مقابل تراکتورسازی ابتدای بازی به ما اطلاع دادند که حق استفاده از برخی بازیکنان را نداری و استرس این موضوع در بازی مقابل تراکتورسازی ما را به خود مشغول کرد. برخلاف این بازی که وقت کافی برای آنالیز و شناخت تیم مقابل داشتیم اما در تبریز ظرف 24 ساعت 3 بار ترکیب تیم را تغییر دادیم.

اسکوچیچ درباره بختیار رحمانی هم گفت: باید بگویم بختیار رحمانی عنصر سازنده تیم ماست که او را از دست داده‌ایم. اینکه امروز پیروز شدیم دلیلی نمی‌شود که در طول فصل به بختیار رحمانی نیاز نداشته باشیم. بلکه واقعا به این بازیکن نیاز داریم.

وی افزود: به همین دلیل به مردم شریف خوزستان می‌گویم با وجود این برد شکیبایی و صبر خودشان را حفظ کنند شاید برخی تصور کنند این پیروزی یک شبه به دست آمده است. اما هیچ چیز یک شبه تمام نمی‌شود.

سرمربی فولاد در پاسخ به سوالی مبنی بر نیاز فولاد به تقویت دروازه‌بان تاکید کرد: به هر 4 دروازه‌بان تیم خود اطمینان قلبی دارم و بازیکنانی که امروز در زمین مشاهده کردید بهترین بازیکنان دنیا هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس