کد خبر 333570
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲

به نظر مي رسد گوارديولا از بازي خشن تيم ستارگان ليگ آمريکا در بازي دوستانه ديشب برابر تيمش عصباني است!

به گزارش مشرق، گل نوشت: سرمربي اسپانيايي مونيخي ها اعتقاد دارد، سرمربي تيم حريف، پورتر، تيمش را از تکل هاي بي مهابا باز نداشته است و اين اتفاق موجب تشديد خشونت بازي و احتمال آسيب ديدگي بازيکنان بايرن شده است.

اين در حاليست که تکل هايي مکررا بر روي پاي شوايني و شکيري زده شد، که سبب عصبانيت و اعتراض گوارديولا به داور و سرمربي حريف شد، بطوريکه در پايان بازي از دست دادن با پورتر، سرمربي منتخب MLS خودداري کرد!

گوارديولا در پاسخ به اين سوال که چرا با پورتر دست ندادي، گفت: "من اصلا او را نديدم که بخواهم با او دست بدهم!"
اما نکته جالب اينجاست که برخي گزارش ها حاکي از آن است که در پايان بازي گوارديولا با نشان دادن انگشتش در حرکتي غير اخلاقانه! حسابي براي پورتر خط و نشان کشيده است!

گوارديولا در ادامه در مورد بازي گفت: "ما واقعا متاسفيم! برخي بازيکنانمان از تعطيلات خود با پرواز 12 ساعته خود را به اينجا رساندند تا 10 الي 15 دقيقه بازي کنند تا ثابت کنيم براي تيم حريف و مردم ايالت متحده ارزش قائليم!"

سرمربي سابق بارسلونا در مورد تکل هاي خشن بازي هم توضيحاتي داد و مي گويد: "تکل هاي خشن؟ به من هيچ ارتباطي ندارد، متاسفانه بازي را حسابي جدي گرفته بودند، در مورد مصدوميت هم چيزي ندارم بگويم، برويد با کساني که مسبب اين تکل ها بودند صحبت کنيد."

وي در پايان گفت: "بابت اين پيروزي بزرگ به MLS تبريک مي گويم! بي صبرانه منتظر سال بعد هستيم تا باز هم ما را دعوت کنند تا اين بار تکل هاي سخت تر و بيشتري روي پاي ما بزنند!"
منبع: روزنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس