کد خبر 333210
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

مشاور فنی امیر قلعه نویی در استقلال با انتقاد از رحمتی و نکونام گفت تا زمانی که قلعه نویی برای رحمتی منفعت داشت با او بوده و بعد از آن علیه سرمربی استقلال حاشیه سازی کرده است.

به گزارش مشرق، رضا رجبی درباره وضعیت این تیم گفت: از سفر ترکیه تا الان روحیه و انگیزه بازیکنان بسیار بالا است و شرایط خوبی در تیم حاکم شده است. استقلال روز به روز بهتر خواهد شد. ما در اولین گام به خوبی برابر راه آهن ظاهر شدیم و اگر طالب لو نبود 4 ، 5 گل می‌زدیم. این بازی دو نیمه متفاوت داشت ، با شناختی که آقای قلعه نویی از نیمه اول پیدا کرد در نیمه دوم یک بازی هجومی و زیباتری را شاهد بودیم. یک بازی بدون اشکال را در آغاز لیگ شروع کردیم.

آنالیزور آبی پوشان پایتخت درباره عملکرد بازیکنان این تیم افزود: ملی پوشان تیم، باید آمادگی بیشتری داشته باشند تا بتوانند 90 دقیقه کامل و مفید برای تیم بازی کنند. دیگر بازیکنان هم که از اردوی ترکیه با تیم بودند عملکرد خوبی داشتند.

رجبی درباره بازی آینده برابر استقلال خوزستان تصریح کرد: بازی روز جمعه بازی سختی خواهد بود آنها فوتبال را روی زمین بازی می کنند. دونده و جوان هستند اما به امید خدا و تدبیر آقای قلعه نویی برنده این بازی خواهیم شد.

پیشکسوت استقلال با انتقاد از چند بازیکن سابق استقلال، درباره حفظ حرمت پیشکسوتان و احترام به آنها گفت: خیلی برایم جالب است که چند روز مانده که لیگ شروع شود یکی، دو بازیکن حرف هایی را مطرح می کنند که تیم را به حاشیه می برند، در صورتی که خود را صاحب استقلال می دانند. آقای رحمتی شما صاحب استقلال نیستی، صاحب استقلال کسانی هستند که در سال های گذشته دست و پای خود را برای استقلال داده اند و الان نماز را نشسته می خوانند و بیکار در خانه نشسته اند. الان هم در تیم پیکان پول کارگران را می‌گیری، تو صاحب استقلال نیستی، اگر بودی از این صحبت ها نمی‌کردی که تیم را وارد حاشیه کنی. شما و امثال شما پول گرفتید و برای استقلال بازی کردید، شما از برند این تیم استفاده کردید. شما به استقلال بدهکار هستید، من هم بدهکار استقلال هستم. برای مسوولان تیم پیکان متاسفم که اجازه می دهند بازیکن تیم به این شکل راجع به یک تیم دیگر و عوامل آن صحبت کند.

رجبی ادامه داد: این آقایان یک روز از این مربی و روز دیگر از یک مربی دیگر حرف می زنند. من هم در استقلال برایم مشکلاتی بوجود آمد اما همیشه حرمت نگه داشتم. شما و امثال شما ادعا می کنید که استقلالی هستید اما با این حاشیه هایی که درست کردید تیشه به ریشه این تیم می زنید. همه می دانند که نکونام و رحمتی دو لبه قیچی بودند حالا چطور می شود که همزمان با هم علیه استقلال و کادر فنی مصاحبه می کنند؟!

وی گفت: نکونام که 6 ماه لباس استقلال بر تن کرد می گوید من استقلالی هستم، پس پیشکسوتانی که خیلی بلاها سرشان آمده است و الان خانه نشین هستند و صدایشان در نمی آید چه باید بگویند؟! آنها هم می توانستند مثل شما حاشیه سازی کنند. این یک جریان است که علیه مجموعه استقلال و سرمربی تیم راه افتاده است. این جریان می خواهد جوانان فوتبال گریز شوند. یادمان باشد استقلال برای پیشکسوتانی مانند علی جباری ، جواد قراب ، اصغر حاجیلو و ... است. آقای رحمتی شما اصول را فدای شخصیت ها کردید. جایی که قلعه نویی برایتان منفعت داشت با او بودید اما زمانی که دیدید منفعتی برایتان ندارد از او فاصله گرفتید و شروع به حاشیه سازی برای تیم او کردید. باشگاه استقلال تاوان شما دو نفر را زیاد داده است. آقای رحمتی شما برای تیم ملی هم تعیین تکلیف می کردید. شما هر جا منافع تان در خطر است شروع به حاشیه سازی علیه تیم و مجموعه آن می کنید.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • بچه های شبانکاره ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    درود بر آقای رجبی عزیز
  • آرش ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای رحمتی و نکونام واقعیت اینه که قلعه نویی به افرادی که خودشونو بالاتر از بقیه می دونند باج نمی ده... از شما می پرسم تو این چند سال قلعه نویی کدوم بازیکن آماده رو تو ترکیب قرار نداده و رو نیمکت نشونده؟ بس کنید تو رو خدا ما را به خیر شما امید نیست شر مرسانید...
  • همشهری ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    کارلوس کیروش با درایت رحمتی را شناخت و او را از تیم ملی کنار گذاشت و نکونام هم همه حواسش به پیراهن مسی بود و موجب باخت ایران در مقابل ارژانتین گردید ، حالا هم برگشته و به معلم سابقشان توهین می کنند، این زیبنده یک بازیکن ملی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس