کد خبر 332409
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵

ورزش با توپ‌های فلزی موجب تقویت تمام عضلات، مفاصل، تمرکز، تعادل و سوزاندن کالری می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در فضای باز یا در خانه و هر کجا که هستید، خود را با این گوی‌ها سرگرم کنید تا عضلات و مفاصل شما تقویت شوند.

استفاده از این گوی‌ها نیازی به تلاش بیش از حد و حرکت زیادی ندارد، فقط کافی است آنها را در دستان خود بگردانید یا پرتاب کنید؛ این حرکات بسیار ساده تأثیر زیادی در اندام شما می‌گذارد.

در هنگام پرتاب توپ، شانه‌ها، بازوها و پشت همزمان با هم تکان می‌خورند و باعث تقویت عضلات بازو، گردن، زانو، لگن، مچ‌ دست و آرنج نیز می‌شود.

این یک فعالیت فیزیکی کم خرج و بسیار عالی است؛ البته باید مراقب بود و درست خم شد تا به زانو و کمر فشار نیاید؛ این وسیله برای تمام سنین مناسب است مخصوصاً برای سالمندان یک راه بسیار خوب برای انعطاف پذیری و تعادل است.

با این گوی‌ها می‌توانید 100 کالری در ساعت بسوزانید؛ به غیر از ایجاد شادی موجب به وجود آمدن تمرکز نیز می‌شود؛ گوی‌های بازی از فولاد ضد زنگ به قطر 72 یا 75 میلی‌متر و وزن 680 یا 730 گرم هستند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس