کد خبر 332153
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۶

عبدالصمد مرفاوی بر اساس آرای کار‌شناسان لیگ بر‌تر بهترین مربی هفته نخست لیگ بر‌تر فوتبال شد.

 به گزارش گروه ورزشی مشرق، عنوان بهترین مربی هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور از نگاه کار‌شناسان به عبدالصمد مرفاوی سرمربی صبای قم اختصاص یافت.

در هفته نخست از چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم صبای قم در  خانه و در ورزشگاه یادگار امام قم برابر تیم فوتبال ذوب‌آهن به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کرد تا این تیم  لیگ بر‌تر را با کسب هر 3 امتیاز ممکن و پیروزی آغاز کند.

این دیدار در حالی با برتری 2 بر یک به سود تیم فوتبال صبای قم خاتمه پذیرفت که صبا گام نخست را در لیگ چهاردهم محکم برداشت و در جدال تفکرات صمد مرفاوی و یحیی گل محمدی این سرمربی صبای قم بود که موفق‌تر عمل کرد تا عنوان بهترین مربی هفته به وی اختصاص یابد.

به نظر می‌رسد علت اصلی تصمیم کار‌شناسان برای انتخاب مرفاوی به عنوان مربی هفته، نمایش متفاوت صبای قم در بازی با ذوب آهن به نسبت نیمه نخست و نیز گلزنی یکی از بازیکنان تعویضی وی یعنی آمبونو آشیله بود که به جای مارکو اوره لیو آیوبل به میدان آمد.

تعداد گل‌های هفته اول 15 گل بود که میانگین گل در هر مسابقه 1، 87 گل به ثبت رسید و دیدار صبا و ذوب آهن در جمع پر گل‌ترین مسابقات قرار گرفت.

در هفته نخست این پیکار‌ها سپاهان در خانه مقابل پیکان که برای فصل جدید لیگ بر‌تر مهره‌های مطرح و خوبی را جذب کرده است، مقتدرانه‌ترین برد را به دست‌ آورد و به عنوان تیم بر‌تر هفته نخست انتخاب شد.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم لیگ بر‌تر فوتبال روز جمعه در بندرانزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان می‌رود و برای کسب آمادگی شرکت در این مسابقه تمرینات خود را از فردا در قم از سر می‌گیرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس