مدیرعامل باشگاه رئال مادرید با فراخواندن بازیکنان و ستارگان قدیمی رئال مادرید به دنبال چیست؟

به گزارش مشرق – پرس با دعوت قدیمیها به دنبال چیست؟ این سوال از هواداران رسمی رئال مادرید پرسیده شده و بسیاری تلاش پرس را در این راستا غیرحرفه ای و اشتباه توصیف می کنند.
آمدن زیدان به رئال مادرید در سمت دستیار آنچلوتی طی فصل گذشته موافقان و مخالفان خاص خودش را داشت اما وقتی زیدان به عنوان سرمربی تیم دوم رئال مادرید در دسته دوم باشگاه های اسپانیا انتخاب شد بیش از پیش مشخص شد که فلورنتینو پرس در اندیشه چه پروژه ای است!
عقد قرارداد با فرناندو ایه رو (هیرو) مدافع معروف سالهای دور رئال مادرید به عنوان دستیار آنچلوتی یکی دیگر از اقدامات پرس در راستای گردآوری ستارگان سابق باشگاه رئال مادرید بوده و بعد از آن پرس به ستارگانی چون ماکه‌له‌له، گوتی، مک منمن، فیگو، رونالدوی برزیلی و به تازگی رائول گونسالس پیشنهاد رسمی همکاری داده است.

فلورنتینو پرس و یک باشگاه هالیوودی

جالب اینجا است که این پیشنهادات رسمی برای سمتهایی در باشگاه رئال مادرید ارایه شده که چندان تخصصی و مرتبط به نظر نمی رسند، به عنوان مثال به فیگو پیشنهاد همکاری تحت یک قرارداد طولانی مدت در بخش تورهای تابستانی و زمستانی ارایه شده و به گوتی پیشنهاد همکاری تحت عنوان مدیر ورزشی در آکادمی نونهالان رئال مادرید تقدیم شده است.
روز گذشته نیز باشگاه رئال مادرید به رائول گونسالس پیشنهاد همکاری تحت عنوان مدیر بخش ورزشی داده شده است که البته این یکی معقول و ارزشمند است.

فلورنتینو پرس و یک باشگاه هالیوودی

بسیاری از هواداران رسمی رئال مادرید که با کد هواداری خود می توانند در نظرسنجی پیامکی باشگاه رئال مادرید در سراسر جهان شرکت کنند بر این باورند که پرس به دنبال هالیوودی کردن باشگاه رئال مادرید است و این تصور که همه ستارگان قدیمی باشگاه حق دارند در این تیم سمتی داشته باشند کاملا غیرحرفه ای و اشتباه است، از طرفی از باشگاه بزرگی مثل رئال مادرید بعید است که بدون توجه به امر جوانگرایی در منابع انسانی و امر مهم تخصص گرایی تنها به موضوع تبلیغات بیندیشد و همه ستارگان را روی فرش قرمز خود راهی برنابئو کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس