کد خبر 331579
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳

ارتش عراق طی عملیاتی سه نفر از فرماندهان داعش را در الرمادی دستگیر کرد.

به گزارش مشرقل به نقل زا سومریه نیوز، یک منبع آگاه امنیتی خبر داد که ارتش عراق ظهر امروز(چهارشنبه) طی عملیاتی در منطقه الطاش در جنوب الرمادی سه نفر از فرماندهان گروه‌های ترریستی داعش را دستگیر کردند.

افراد دستگیر شده به مکانی نامعلو انتقال یافته‌اند و این عملیات پس از اطلاعات دقیق از وضعیت تروریست‌ها در الرمادی انجام گرفته است.

همچنین در استان نینوا اخبار منتشر شده حاکی از آن است که تروریست‌ها به نیروهای جدا شده از ارتش و پلیس عراق اجازه نمی‌دهند از استان خارج شوند و تهدید کرده‌اند که اموال این افراد را مصادره خواهند کرد.

داعش کسانی را که از شهر موصل و شهرهای اطراف آن در استان  خارج شوند را مرتد به حساب می‌آورد و ریختن خونشان را حلال اعلام کرده است.

شهر موصل مرکز استان نینوا و چند شهر اطراف آن از دو ماه قبل با حمله شبانه تروریست‌های داعش و خیانت برخی فرماندهان و هماهنگی با بعضی از چهره‌های سیاسی عراقی به اشغال تروریست‌ها در آمده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • امان ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
    0 0
    به این حرامزادها نباید رحم کرد، با شدیدترین مجازات باید کشته بشن و فیلمشون را هم برای بقیه حرامزادهای دیگه بفرستند تا بدونند چه سرنوشتی در انتظارشون هستش. اینها حیوانات وحشی را هم گفتند برید کنار ما هستیم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس