کد خبر 330954
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۵

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس  در واکنش به اختلاف نظرهای به وجود آمده در بین اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: چه کسی گفته ما با هم اختلاف داریم؟اگر هم موضوع و اختلاف کوچکی باشد هرگز به روند کاری ما لطمه‌ای وارد نمی‌کند. من اختلاف خاصی بین اعضا نمی‌بینم اما بالاخره افراد نظرهای متفاوتی دارند و دوست دارند نظر خود را اعلام کنند.
 
وی در پاسخ به سؤالی که آیا شما موافقید که علیرضا رحیمی در باشگاه به دلیل هزینه‌های زیاد خوب کار نکرده،‌گفت:‌ما رحیمی را باید درک کنیم. ما همه چیز را در باشگاه سخت تعیین کردیم و نباید فقط به موضوع کشتی‌گیران رسیدگی کنیم. 100 موضوع مانند کشتی‌گیران در باشگاه مطرح است و رحیمی با آن دست و پنجه نرم می‌کند. رحیمی فقط در باشگاه ننشسته که پول هزینه کند.
 
وی در پاسخ به سؤالی که پس بالاخره قبول داریم اختلاف نظر بین اعضا وجود دارد، گفت: اختلاف خاصی نیست، باز هم می‌گویم هر کسی اگر نظری دارد ایده خودش را گفته و تا الان کسی از اعضا به من گلایه‌ای نداشته است.
 
سیاسی تاکید کرد:اگر مشکل در خصوص اسپانسر هست، باید بگویم برخی از شرکت‌های موازی اسپانسر همکاری‌های لازم را نکرده‌اند و به خاطر همین اسپانسر گله‌مند است. اما اعلام نکرده که دوست ندارد با ما همکاری نکند.
 
وی ادامه داد: اسپانسر چند روز از ما مهلت خواست و با توجه به وضعیت اقتصادی مملکت طبیعی است کمی دچار مشکل شود. اما من بسیار خوشبینم و به زودی 5 میلیارد به باشگاه تزریق می‌شود.
 
رئیس هیأت مدیره قزمزپوشان درباره احتمال اضافه شدن یک عضو به اعضای سایر هیأت مدیره گفت: خاطر همه جمع باشد هیچ فردی به اعضای جدید هیأت مدیره اضافه نخواهد شد.ما همین طور کار را رو به جلو می‌بریم.  این موضوع جدیدترین تصمیم ما است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس