کد خبر 330840
تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران از دستگیری سارق زورگيری که به بهانه مسافربری،از شهروندان اسلامشهری زورگيری کرده بود توسط پليس شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ ابراهيم حسن آبادي فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر غرب استان تهران، در تشريح اين خبر گفت: در پي تماس يكي از شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر زورگيري توسط راننده خودرو مسافربر در شهرک قائميه اسلامشهر، بلافاصله اكيپي از ماموران گشت كلانتری 11مرکزي سريعاً به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با حضور ماموران انتظامي در محل، مالباخته به ماموران مراجعه كرده و عنوان داشت که به عنوان مسافر، سوار خودرويي شده كه طي مسير كوتاهي راننده با منحرف كردن خودرو و با تهديد، وجوه نقد، يک حلقه النگوی طلا و تلفن همراه وي را به سرقت برده است .

سرهنگ حسن آبادي در ادامه اظهار داشت: با راهنمايي مالباخته مشخصات سارق بدست آمده و با اعلام به واحدهاي گشتي، تلاش ماموران انتظامي براي دستگيری سارق آغاز شد تا اينکه روزگذشته پليس به خودرويي با مشخصات اعلامي مشکوک شده و پس از توقيف آن موفق به دستگيري سارق در يکي از شهرک هاي اسلامشهر مي شود.

اين مقام انتظامي تصريح کرد: با احضار مالباخته،سارق مورد شناسايي قرار گرفت و در بازجويي هاي فني پليس به 3 فقره سرقت اعتراف کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا لعنتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس