کد خبر 330571
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : اکنون نوبت دولت و دولتمردان است که از این ظرفیت در راه آزادی بشریت و قدس به شایستگی بهره‌برداری کند و فلسطین را از چنگ غاصبان نجات دهد که این مهم مطالبه همه ما است.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گرگان اظهار داشت: امروز جهان سرگشته در یک پیچ تاریخی قرار دارد و تصمیم سرنوشت‎ها در مقابل یک تصمیم است، ایسم‎ها همه شکست خوردند و رمضان خونین غزه پرده‎برداری از حقوق بشر آمریکایی‌ است.

وی تصریح کرد: نماد آمریکا مقابله با تروریست است اما همه جا از تروریست‎ها حمایت می‎کند لذا اگر ما رسالت تاریخی خود را به خوبی انجام دهیم باید از جامعه‎مان یک الگوی خوب بسازیم و اگر در این لحظات سرنوشت‎ساز کوتاهی صورت بگیرد و نتوانیم بر مشکلات جامعه فائق آییم دچار خسران و بدبختی خواهیم شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: به آنهایی که هر سحر زیر باران گلوله به شهادت می‎رسند و در هر افطار در دریای خون وضو می‎گیرند و نوزادان شیرخواری که داغ شهید شیرخواره دشت کربلا را در دلها زنده می‎کنند درود می‎فرستیم.

نقدی از حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی باشکوه روز قدس قدردانی کرد و افزود: در امتداد این درخشش حضور دهها میلیونی روزه‎داران کشورمان در آفتاب داغ و سوزان روز گذشته یکبار دیگر مهر تاییدی به استمرار راه امام و شهیدان بود.

وی با بیان اینکه باید از ملت ایران به خاطر این درخشش و ایستادگی تشکر کرد یادآور شد: اکنون نوبت دولت و دولتمردان است که از این ظرفیت در راه آزادی بشریت و قدس به شایستگی بهره‌برداری کند و فلسطین را از چنگ غاصبان نجات دهد که این مهم مطالبه همه ما است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نحوه تعیین سرنوشت فلسطین با برگزاری یک انتخابات آزاد در سراسر این کشور اظهار داشت: مردم باید در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند و این مهم نباید به عنوان یک طرح باقی بماند بلکه به عنوان دیپلماسی فعال باید پیگیری شود تا دنیا را متقاعد کنیم طرح مذکور سریعتر اجرایی شود.

نقدی بیان داشت: رژیم آمریکا که سراسر خیانت و وحشیگری است برای کشتار کودکان و زنان 225 میلیون دلار را برای حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی تصویب کرد لذا انتظار داریم دولت ما برای حمایت از مظلومان ورود کند.

وی با بیان اینکه ماجرای غزه دو روی سکه دارد، یادآور شد: مظلومیتی که این روزها زیاد از آن صحبت می‎کنیم توسط مستکبران مدعی حقوق بشر سانسور می‎شود از طرفی شبکه بی‎بی‎سی راهپیمایی ده‎ها میلیونی ایران را که به حمایت از مردم فلسطین در روز قدس انجام شد سانسور می‎کند که این‎ها از منظر آنان آزادی بیان محسوب می‎شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دشمن دوست داشت که به ایران حمله نظامی کند اما کابوسی که بخشی از آن را در غزه در مقابل چند تک تیرانداز فلسطینی دید آنها را زمین‎گیر کرد لذا دل به تحریم، جنگ اقتصادی و تغییر باورها و اعتقادات مردم بسته‌اند؛ فکر نکنیم که باید فقط دغدغه غزه را داشته باشیم، مردم ما نیز زیر باران آتش قرار دارند که نباید از این مسئله غفلت کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس