امروز متفاوت ترين لانچر اندرويدي راکه محصول شرکت ياهو است ، به شما معرفي مي کنيم.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق،  Yahoo Aviate Launcher بر خلاف بسياري از نمونه هاي موجود در بازار، يک لانچر هوشمند است که بر اساس نيازهاي کاربر قابل شخصي سازي است و مهم ترين ويژگي اش اين است که روش ارائه دستورات به سيستم عامل اندرويد را در ساده ترين حالت ممکن قرار مي دهد. اين لانچر اندرويدي، برنامه هاي مورد نياز شما که بيشترين ميزان استفاده رادارند ،شناسايي مي کند و آن ها را به همراه اطلاعات مفيد و در زمان لازم در اختيار شما مي گذارد.

به عنوان نمونه مي توان به نمايش اطلاعات ترافيکي در هنگام صبح يعني زماني که در حال رانندگي به سوي محل کار هستيد اشاره کرد يا تقويم هوشمند براي نمايش اطلاعات کاري و يا اجراي برنامه هاي پخش موسيقي وقتي که هدفون را به گوشي متصل مي کنيد.

اين لانچر متفاوت و منحصر به فرد تا به امروز در پايگاه هاي معتبر اينترنتي مورد تحسين قرار گرفته و به عنوان يکي از برترين ابزارهاي اندرويدي معرفي شده است. براي استفاده از لانچر ياهو بهتر است گوشي شما به اندرويد نسخه 4 به بالا مجهز باشد.

ویژگی های کلیدی:

  •  ناوبری ساده، زیبا – تبدیل گوشی شما به چهار، آسان برای ناوبری صفحه ها برای انجام سریع تر و کارآمدتر هر کار
  •  سازگار با شما – نمایش برنامه های مختلف شما بر اساس چارچوب و زمان فعلی روز
  •  ماندن سازماندهی – طبقه بندی خودکار برنامه های خود به مجموعه هایی بر اساس عملکرد
  •  توصیه های برنامه – برنامه های توصیه شده بر اساس آنچه که شما نصب کرده اید و آخرین رتبه بندی در Google Play
  •  در تماس ماندن – تماس با مخاطبین مورد علاقه خود با یک لمس به جای جستجو از طریق مخاطبین
  •  سفارشی شده برای سادگی – ویرایش برنامه ها در مجموعه خود، انتخاب بین دو پوسته، ایجاد کلید های میانبر، اضافه کردن بسته های آیکون، اضافه کردن ویجت ها و تغییر تصویر صفحه اصلی

استفاده های روزمره:

  •  بیدار شوید، و Aviate به طور خودکار به شما مدت زمان خوابیدن، آب و هوا و اخبار روز را نشان می دهد.
  •  هنگامی که در محل کار هستید، Aviate دسترسی آسان به تمام برنامه های مورد نیاز در محل کار را به شما می دهد، به علاوه قابلیت های تقویم هوشمند مانند دعوت به کنفرانس تلفنی، ارسال ایمیل به شرکت کنندگان در جلسه و … با یک کلیک!
  •  هنگامی که در جاده هستید، Aviate به طور خودکار وضعیت ترافیک و مسیر خانه را نشان می دهد.
  •  در هنگام شام(ناهار)، Aviate به طور خودکار عکس ها، راهنمایی ها و بررسی های رستوران ها را نشان می دهد.
  •  هدفون خود را متصل کنید، و Aviate برنامه های موسیقی و اطلاعات اضافی در مورد هنرمند/گروهی که در حال گوش دادن به آن هستید را به شما می دهد، مانند توییت های اخیر، کنسرت های آینده و بیوگرافی.
 و …

آشنايي با لانچر Yahoo Aviate+دانلود

مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس