معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: به نظر بنده تنها راه مقابله جدی با صهیونیست‌ها، در کنار اقدامات سیاسی و تبلیغی، مساله نظامی است و حتما باید این قضیه صورت گیرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران در سخنانی گفت: روز قدس همیشه مهم بوده و به تعبیر امام روز اسلام است.

وی افزود: ویژگی امسال با توجه به جنایات هولناک و بسیار فجیعی که رژیم اشغالگر و نامشروع اسرائیل در غزه مرتکب شده و در حال ارتکاب است، کشتار بی‌رحمانه مردم، نسل‌کشی و جنایات جنگی و تخریب منازل و بیمارستان‌ها و از طرفی هم مقاومت مردانه مبارزین و مردم غزه و فلسطین اقتضا می‌کند که حضور بیشتری در جهان اسلام و در ایران داشته باشیم. 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: امیدوارم مردم انشاءالله از این رهگذر هم قوت قلبی برای مردم فلسطین باشد و هم نقطه حزیمتی برای رژیم صهیونیستی باشد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنم حضور مردم نیز امسال در سراسر جهان اسلام و حتی کشورهای غیراسلامی بسیار گسترده است، به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد کرانه باختری اشاره کرد و افزود: به نظر بنده تنها راه مقابله جدی با صهیونیست‌ها، در کنار اقدامات سیاسی و تبلیغی، مساله نظامی است و حتما باید این قضیه صورت گیرد. امیدوارم روزی راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه را در قدس شریف به جا بیاوریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تقی ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
    0 0
    موافقم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس