پژوهشگر موسسه کيهان در همايش «کانون بانوان جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي» با موضوع «جريان‌شناسي فمينيسم راديکال در ايران» که با حضور اساتيد دانشگاه‌هاي کشور و فعالان حوزه زنان برگزار شد، به افشاي عضويت پدر «شيرين عبادي» پرداخت.

به گزارش مشرق، پيام فضلي نژاد درباره سابقه پدر شيرين عبادي در لژهاي فراماسونري افزود: از سال 1345 در «لژ فراماسونري مولوي» و عضويت اين برنده جايزه صلح نوبل در «کلوپ روتاري زونتا» از سال 1354 پرداخت و اظهارداشت: معتقدم دفاعيات آقاي «حسين شريعتمداري» که در دادگاه رسيدگي به شکايات شيرين عبادي از روزنامه کيهان ايراد شد، مرگ جريان فمينيسم سکولار و راديکال را در ايران رقم زد و در واقع، مديرمسئول کيهان آن دادگاه را تبديل به مجلس ختم سمبليک چهره‌هاي ضدايراني مانند شيرين عبادي و... کردند و مرگ اين جريان فتنه را رقم زدند. اگر امروز چهره‌هاي فکري و مخازن معرفتي جمهوري اسلامي در ليست تحريم‌هاي «اتحاديه اروپا» قرار مي‌گيرند، به سبب همين تاثيرگذاري آنان در فروپاشي پروژه‌هاي استراتژيک نظام سرمايه‌داري عليه ايران است.
پيام فضلي نژاد در اين همايش گفت: جريان فمنيسم سکولار در ايران يک جريان ورشکستة صددرصد سلطنت‌طلب و هوادار فحشاي سياه است که در بيانيه رسمي 30 دي 1388 اهداف‌ استراتژيک خود را «حمايت از همنجس‌بازي زنان»، «قانوني شدن روسپي‌گري» و «حمايت از تز چندشوهري زنان» و «حق زنان براي داشتن شرکاء جنسي متعدد در زمان واحد» اعلام کرده‌اند. زهرا رهنورد «دانشگاه الزهرا» را که براي تربيت زن متفکر مسلمان تأسيس شد، به محفل اين جريان و فمنيست‌هاي بهايي تبديل کرده بود، چنانکه چهره‌هاي بهايي اين جريان مانند «ژانت آفاري» به دعوت رهنورد از «بنياد اشرف پهلوي» براي همکاري با «دانشگاه الزهرا» به ايران آمده بودند. آفاري يکي از نظريه‌پردازان سرشناس فمنيسم ايراني در دنيا است و پايان‌نامه دکتراي وي برنده «بنياد مطالعات ايران» به رياست عاليه «اشرف پهلوي» شد و اکنون نيز همين باند، حمايت رسانه‌اي- سياسي‌ از «زهرا رهنورد» و «ميرحسين موسوي» را در رسانه‌هاي صهيونيستي پيش مي‌برند.
پژوهشگر موسسه کيهان با بيان اينکه «غفلتي که در حوزه تاريخ‌نگاري فمينيسم واقع شد، مي‌توانست پيامدهاي امنيتي بسيار خطرناکي را به همراه داشته باشد» گفت: زهرا رهنورد در عصر اصلاحات همچنين با شيرين عبادي براي حضور مداوم در دانشگاه الزهرا رايزني‌هاي گسترده‌اي انجام داد و وي نيز با مجوز رهنورد به ايراد سخنراني در ستايش فمينيسم سکولار و ضدمذهب در اين دانشگاه پرداخت.
فضلي نژاد سپس به تبار‌شناسي سياسي- خانوادگي سران گروهک‌هاي فمينيستي سلطنت‌طلب در ايران اشاره کرد و گفت: هم محمد علي عبادي (پدر شيرين عبادي) در مورخه 27 ارديبهشت 1345 با معرفي غلامحسين اميري قراگوزلو و پرويز يگانگي به عضويت لژ فراماسونري مولوي در تهران درآمد و هم شيرين عبادي از سال 1354 عضو کلوپ روتاري زونتا به عنوان خواهرخوانده کلوپهاي روتاري ايران بود. اين کلوپ با سازمان زنان ايران به رياست عاليه اشرف پهلوي ارتباط تشکيلاتي تنگاتنگي داشت و فعالان آن مانند همچنان نيز در حوزه حقوق بشر و زنان فعاليت مي‌کنند. اين افراد که با عنوان «باند اشرف پهلوي» شناخته مي‌شوند، اکنون حلقه مرکزي‌اي هستند که حمايت از زهرا رهنورد را در خارج از کشور برعهده دارند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس