کد خبر 329772
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵

برخی نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس در حال جمع آوری امضا به منظور تقدیر از اقدام فرهنگی قالیباف در شهرداری تهران در تفکیک محل کار بانوان از آقایان هستند.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون برخی نمایندگان مجلس از جمله نمایندگان عضو جبهه پایداری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در حال جمع‌آوری امضا از وکلای ملت به منظور تقدیر و تشکر از اقدام فرهنگی محمدباقر قالیباف در شهرداری تهران در تفکیک محل کار بانوان از آقایان هستند.

بر پایه این خبر بیش از صدنفر از نمایندگان مجلس از جمله علی‌اصغر زارعی،‌ روح‌الله حسینیان و مرتضی آقاتهرانی ‌این بیانیه را امضا کردند و این اقدام قالیباف مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جداکردن محل کار بانوان از آقایان در حقیقت تکریم خانم‌هاست، تصریح کرد: اقدام انقلابی و ارزشی آقای قالیباف در جداکردن محل فعالیت خانم‌ها از آقایان قابل تقدیر بود که بر همین اساس تصمیم گرفتم در حمایت از این اقدام ارزشی از نمایندگان جهت تقدیر از قالیباف امضا جمع کنم.

وی افزود: این بیانیه را تاکنون 182 نماینده مجلس امضا کرده‌اند چرا که این اقدام ارزشی آقای قالیباف جای تشکر و قدردانی داشت.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان با انتقاد از برخی هجمه‌ها به قالیباف، گفت: برخی اقدامات ارزشی را بر نمی‌تابند وحتی از تکریم بانوان هم حمایت نمی‌کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • naderi ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    با سلام ،واقعا اقدام آقای قالیباف بسیار بجا وقابل ستایش است اگر فراگیر شود و بهمراه آن نیز یک بازنگری و احیای فرهنگ مذهبی هم باشد میتوان گفت حرکت بی نقصی خواهد شد...با آرزوی توفیق روزافزون برای شما و دست اندرکاران این حرکت شایسته
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    در تمام این سالها کسی واقعا جرأت این کار را نداشت. آفرین بر اقدام جهادی شهردار جهادی مان
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    کار بزرگ و لازمی بود. تشکر.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس