کد خبر 329329
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۲

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان آذربایجان غربی از دستگیری سه نفر جاعل کارتهای پایان خدمت و معافیت سربازی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ بندریان اظهار کرد: در پی وصول یک برگ کارت معافیت خدمت سربازی که جعلی بودن آن پس از استعلام از معاونت وظیفه عمومی محرز شده بود، موضوع جهت رسیدگی در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی متهم دستگیر که پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات فنی و پلیسی ابتدا با بیان اظهارات فریبنده سعی در گمراهی ماموران داشت اما با تحقیق و گردآوری ادله غیر قابل انکار توسط پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و اعتراف نمود که چند سال قبل توسط یک نفر رابط با پرداخت مبلغی وجه نقد کارت مذکور را دریافت کرده است.

بندریان در ادامه بیان کرد: با همکاری متهم و تحقیقات پلیس در این زمینه یک نفر از رابطان مرتبط با جاعل اصلی کارتهای پایان خدمت و معافیت دستگیر که در بازجویی صورت گرفته او نیز ضمن تائید اظهارات متهم عنوان کرد که پولهای دریافتی را به شخصی به هویت معلوم پرداخت و نامبرده اقدام به جعل و تحویل کارت می‌کرده است که با اقدامات اطلاعاتی نامبرده نیز دستگیر و به بزه انتسابی اقرار کرد.

فرمانده انتظامی بوکان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان به همراه پرونده جهت رسیدگی به دادسرای عمومی و انقلاب بوکان معرفی شدند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس