کد خبر 328837
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶

مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی ویندوز 9 است و می‌خواهد نسل بعدی ویندوز را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مایکروسافت سخت مشغول کار بر روی ویندوز 9 است و می‌خواهد نسل بعدی ویندوز را در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار دهد.

در این نسخه جدید ویندوز،منوی شروع (Start) تغییر کرده و رابطی جدید، کاشی‌های زنده و اپلیکیشن‌هایی با رابط کاربری مدرن را درون خود جای خواهد داد.

دومین قابلیتی که رنگ و بوی تازه‌ای به ویندوز جدید خواهد داد، امکان اجرای برنامه‌های جدید و تمام صفحه ویندوز 8، در محیط دسکتاپ است که مانند دیگر برنامه‌ها در این محیط، در قالب پنجره (window) اجرا می‌شوند. بدین صورت، صفحه استارت و محیط دسکتاپ که گویی تا به حال، دو روی سکه بودند، به یکدیگر نزدیک‌تر شده و احساس راحتی و کارایی کاربر بالا می‌رود.

می‌توان اپلیکیشن‌هایی با رابط مدرن را، در کنار برنامه‌های سنتی دسکتاپ قرار داد و همزمان از امکانات هر دو بهره‌مند شد؛ همین طور که چندین پنجره گوناگون از اپلیکیشن‌ها باز است، آن‌ها را طور که مایلید کنار هم بگذارید، به جلو یا عقب برده و از تمامی پتانسیل نرم افزاری و سخت افزاری رایانه استفاده کنید.

همان‌طور که قبلا هم اشاره کرده بودیم، ویندوز قرار است بر روی گجت‌های لمسی یا کامپیوترهای رومیزی، به شکل متفاوتی اجرا شود. اگر سیستم عامل تشخیص دهد کامپیوتر شما نمایشگر لمسی ندارد و موس و صفحه کلید را شناسایی کند، مستقیما به محیط دسکتاپ بوت می‌شود. اما اگر ویندوز را بر روی تبلت یا رایانه مجهز به نمایشگر لمسی نصب کنید، به صفحه استارت هدایت می‌شوید.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ازآشناييش خوشبختم
  • ohniokeb ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    20
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دکان باز کرده هر سال دو تا تغییر میده یه اسم جدید میزاره
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تغییرهاشم برای فقط سوء استفاده دولتها از کامپیوتر مردم است تا راحتتر وارد کامپیوتر مردم بشن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس