کد خبر 328833
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

مشاجره لفظی دو خواهر موجب مرگ دردناک یکی از آنان شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دو خواهر در خراسان جنوبی به دلیل اختلافات شخصی اقدام به مشاجره لفظی می‌کنند که در این میان خواهر بزرگ‌تر اقدام به برداشتن شیشه محتوای ترشی می‌کند که به دلایل نامعلومی شیشه از دست او به زمین می‌افتد و دهانه شیشه پس از شکستن لبه به جسم برنده تبدیل می شود.

در ادامه مشاجره خواهر 20 ساله به سمت خواهر 25 ساله می‌رود و بنا به ادعای حاضران در محل و اظهارات متهم خواهرش را هل می‌دهد که لبه تیزی شیشه ترشی به گردن آن اصابت می‌کند و دچار جراحت می‌شود .

وی بلافاصله به بیمارستان انتقال داده می شود اما در بیمارستان بیشتر از یک روز زنده نمی‌ماند و فوت می‌کند که تحقیقات تکمیلی در این خصوص انجام و صحنه مورد بازسازی و به مراجع قضایی ارسال می شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اين كاراشون منوياده جناياته داعش انداخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس