این خبر به روز می شود ...

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانهای غزه / سخنگوی حماس:اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت/ شمار شهدای غزه به 265 نفر رسید
به گزارش گروه بین الملل مشرق، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه (17 تیر) تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرد، با مقاومت گروه‌های فلسطینی در قالب عملیات «بنیان مرصوص» و «عملیات دهم ماه رمضان» رو به رو شد.

از نخستین ساعت بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی حملات زمینی خود علیه نوار غزه را آغاز کرده است. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت به ارتش دستور داده است تا عملیات محدودی را با هدف آنچه تونل‌ها قاچاق خوانده است، انجام دهد.

در مقابل گردانهای القسام، شاخه نظامی حماس نیز در پیامی متنی اعلام کرد: منتظر حمله زمینی اسرائیلی‌ها بودیم تا به آنها درس خوبی بدهیم.

خبرهای روز یازدهم «دفاع غزه» را در اینجـا می‌توانید، دنبال کنید.

شب وحشتناک سربازان اسراییل در غزه

رسانه‌های چاپ اسرائیلی نوشتند نیروهای ارتش این رژیم در پی درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین، شب وحشتناکی را در مرزهای نوار غزه گذراندند.

نشست‌ فوری‌ شورای‌ امنيت‌ درباره بحران غزه
خبرگزاری فرانسه نوشت: این نشست با درخواست اردن و ترکیه ساعت ( 19 به وقت گرینویچ ) برگزار خواهد شد.

شورای امنیت نخستین نشست خود را درباره بحران غزه 10 ژوئیه برگزار کرد که به نتیجه ای نرسید.
این شورا دو روز بعد با صدور بیانیه ای دو طرف را به برقراری آتش بس دعوت کرد.

"بان کی مون"، دبیر کل سازمان ملل متحد روز پنجشنبه حمله زمینی به غزه را محکوم کرد و از اسرائیل خواست برای جلوگیری از قربانی شدن غیر نظامیان تلاش کند.

3 سرباز صهیونیست زخمی شدند
 شبکه تلویزیونی اسکای نیوز خبر داد که در حمله خمپاره‌ای نیروهای مقاومت به یک تانک در بین حانون در شمال نوار غزه، سه نظامی صهیونیست زخمی شدند.

از شب گذشته درگیری‌های شدیدی میان نیروهای مقاومت و صهیونیست‌ها در شمال غزه و در منطقه بیت حانون در جریان است.

ممنوعیت ادامه کار خبرنگار سی ان ان در پی نشان دادن خوشحالی صهیونیست ها از بمباران غزه

خبرنگار شبکه خبری سی ان‌ان در مرز فسلطین اشغالی و غزه، پس از اینکه در صفحه توئیتر خود از «تشویق شهرک نشینان» پس از برخورد بمب به خانه‌های مسکونی در غزه خبر داده بود، از ادامه رپورتاز اخبار مربوط به جنگ غزه منع شد.

*** شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه تاکنون به دویست و هفتاد نفر رسیده است. در این حملات همچنین بیش از دو هزار و ده نفر نیز زخمی شده اند.

مرکل: در کنار اسرائیل هستیم

در ادامه سریال حمایت متحدان آمریکا از اسرائیل در نبرد علیه مسلمانان غزه، صدراعظم آلمان امروز طی سخنانی از مواضع تل‌آویو دفاع کرد.


شبکه «ان‌بی‌سی» خبرنگارش را به دلیل پوشش شهادت ۴ کودک فلسطینی از غزه فراخواند

خبرگزاری فلسطین «سما» نوشت: پس از اینکه «ایمن محیی‌الدین» خبرنگار مصری شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی» شهادت فجیع چهار کودک از یک خانواده فلسطینی در ساحل غزه در حالیکه فوتبال بازی میکردند را پوشش داد روسای شبکه فورا وی را از نوار غزه فراخواندند.

«گلن گرین والد» روزنامه نگار روزنامه انگلیسی گاردین در مطلبی فاش کرد که دلیل فراخوانی ایمن محیی‌الدین دلایل امنیتی پس از شروع عملیات نظامی در نوار غزه ذکر شده اما هنوز ساعاتی از فراخوانی وی نگذشته بود که یک خبرنگار دیگر که به زبان عربی آشنایی نداشت به منطقه اعزام شد.


اعلام محدودیت‌های شدید در سومین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی

خبرگزاری «فلسطین‌الیوم» نوشت: پلیس رژیم صهیونیستی از محدودیتهای ویژه در مسجدالاقصی همزمان با سومین جمعه ماه رمضان و ادای نماز جمعه در این مسجد خبر داد.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونسیتی اعلام کرد: اطلاعاتی دریافت کرده‌ایم که نشان می‌دهد عده‌ای قصد اخلال در نظم عمومی پس از پایان نماز جمعه را دارند بر این اساس فقط مردان دارای کارت شناسایی بالای 50 سال اجازه ورود به مسجدالاقصی را دارند.

تعدادی زیادی از افراد پلیس و دیگر نیروهای امنیتی از ساعات اولیه صبح امروز در اطراف حرم قدسی و کوچه‌های قدس مستقر شده‌اند. اما در خصوص ورود اهالی کرانه باختری به مسجدالاقصی مانند پیش فقط مردان بالای پنجاه سال و زنان بالای 40 سال حق ورود دارند.


ورلد تریبون: مقامات اسرائیلی درباره توان کابینه نتانیاهو در اداره جنگ تردید دارند

پایگاه خبری «ورلد تریبیون» نوشت: منابع نظامی در فلسطین اشغالی اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از تصمیم‌گیری در زمینه تعیین اهداف اسرائیل در نبرد علیه مقاومت فلسطین و حماس عاجز شده است.

یک منبع نظامی اسرائیلی در این زمینه گفت: هم اکنون هیچکس قادر به تصمیم گیری نیست و  دشمن (نیروهای مقاومت فلسطین) بخوبی از این مسئله آگاه است.

منابع آگاه نظامی در ادامه افزودند که نسبت به توان کابینه نتانیاهو در زمینه هدایت نبرد با حماس شک و تردیدهایی وجود دارد.

یک منبع نظامی در این خصوص گفت: وقتی شما می‌شنوید‌ که «بنی گانتس» [وزیر جنگ] می‌گوید آماده  اطاعت از دستورات کابینه نتانیاهو است، این  بدان مفهوم است که دیدگاه‌های نظامیان در این زمینه مورد توجه قرار نگرفته است.

به نوشته ورلد تریبیون، ناکامی رژیم صهیونیستی در متوقف کردن شلیک موشک نیروهای مقاومت از نوار غزه، آنها را [در این جنگ] جسورتر کرده است.

زخمی شدن 2 نظامی دیگر رژیم صهیونیستی در عملیات زمینی علیه غزه

پایگاه خبری «واللا» نوشت: 2 سرباز دیگر رژیم صهیونیستی در نتیجه اصابت خمپاره‌های مقاومت مجروح شدند و به بیمارستان «شیبا» در شهرک «تل هشومر» منتقل شدند.

همچنین صبح امروز جمعه در عملیات نظامی حماس در شمال نوار غزه حداقل یک نظامی کشته و چهار نفر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه را اعلام کرد و از چند محور به این منطقه حمله کرد.

مقاومت اعلام کرد که کاملا برای پاسخگویی آماده است.

سانسور اخبار کشته‌ها در «اسرائیل»/ ۴ سایت خبری به دلیل افشای آمار کشته‌ها مسدود شدند

پایگاه خبری «نبأپرس» نوشت: منابع عبری اعلام کردند که اداره کنترل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی تا کنون چهار پایگاه خبری عبری زبان را به دلیل منتشر کردن اخبار مربوط به تعداد کشته شدگان و مجروحان صهیونیست مسدود کرده است.

حملات رژیم صهیونیستی امروز جمعه وارد دهمین روز خود شد و در پاسخ موشکی مقاومت به این حملات تا  کنون نزدیک به 600 صهیونیست زخمی شده‌اند.

البته رژیم صهیونیستی سانسور خبری شدیدی را بر روی این بخش اعمال کرد و از دادن آمار واقعی تلفات خودداری می‌کند.

در عملیات زمینی این رژیم که از پنجشنبه شب آغاز شده تا کنون یک سرباز صهیونیست کشته شده و چندین تن دیگر مجروح شده‌اند.



*** کانال 10 تلویزیون اسرائیل به نقل از فرماندهی ارتش رژیم‌صهیونیستی گزارش داده است که عملیات زمینی در غزه دستکم یک هفته به طول می‌انجامد

 صهیونیست ها ساختمان اداری بیمارستان بیت حانون را بمباران کردند

شبکه خبری المیادین گزارش داد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی ساختمان اداری بیمارستان بیت حانون واقع در طبقه بالای بیمارستان را بمباران کردند اما آسیبی به کسی نرسید.

از سوی دیگر «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات «صخره سخت» در غزه تا تحقق کامل اهدافمان ادامه خواهد داشت.

وی افزود که عملیات زمینی در غزه محدود است اما ممکن است گسترش یابد.

از زمان آغاز عملیات زمینی در نوار غزه، 27 فلسطینی شهید شده اند و به این ترتیب شمار شهدا در یازدهمین روز تجاوزات رژیم صهیونیستی به 264 نفر و تعداد زخمی ها نیز به بیش از 2000 نفر رسید.

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستانهای غزه

کارکنان بیمارستان "الوفاء للمسنین" در غزه در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به این بیمارستان، خواستار دخالت نهادهای بین المللی برای نجات جان خود و بیماران شدند.

شمار شهدای غزه به 265 نفر رسید
منابع فلسطینی با اشاره به شهادت 28 فلسطینی از زمان آغاز نبرد زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه از رسیدن شمار شهدای این جنگ همه جانبه به 265نفر خبر می دهند.

نظامیان صهیونیست در تله های مقاومت
شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد روز جمعه، هنگام پیشروی به سمت غزه، در کمین های مقاومت فلسطین گرفتار شدند.

سربازان اسرائیلی در کمین گردانهای قسام
رژیم صهیونیستی حملات گسترده زمینی علیه غزه را آغاز کرد. شماری از نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی در همان ابتدای کار درکمین گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس افتادند.


حمله موشکی اسرائیل به خبرنگاران
رژیم صهیونیستی مقر خبرنگاران مستقر در نوار غزه را با سه موشک هدف قرار داد.

آژیرهای خطر در «دیمونا» به صدا در آمد
منابع خبری از هدف قرار گرفتن شهر صهیونیستی «دیمونا» و به صدا در آمدن آژیرهای خطر در آن خبر دادند.


سخنگوی ارتش اسرائیل:از دیوار حائل غزه رد شدیم
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد نیروهای زمینی اسرائیل از دیوار حائل با نوار غزه عبور کردند و در حال حرکت به سمت اهدافشان در این منطقه هستند.


 وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی: هدف از عملیات زمینی خلع سلاح نوار غزه است

گلعاد أردان وزیر اطلاع رسانی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هدف از آغاز عملیات زمینی خلع سلاح نوار غزه است.

سخنگوی وزارت بهداشت غزه: رژیم صهیونیستی درحال بکارگیری گاز اعصاب علیه نوار غزه است

سخنگوی وزارت بهداشت غزه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای نیوز اعلام کرد که اسرائیل در درگیری‌های شمال غزه از گاز سمی استفاده کرده که این گاز سمی منجر به حملات عصبی و اغما مجروحان شده است.


4 شهید در ‌آغاز حمله زمینی به غزه
هم اکنون درگیری شدیدی در شمال نوار غزه در جریان است و نیروهای مقاومت تا کنون اجازه ورود صهیونیست به این منطقه را نداده‌اند.

فرخوان 18هزار نیروی ذخیره توسط اسرائیل
ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با آغاز عملیات زمینی علیه نوار غزه خواستار فراخوانده شدن 18 هزار نیروی ذخیره شد.

سخنگوی حماس:اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، حمله زمینی اسرائیل به نوار غزه را ابلهانه خواند.


 صهیونیست ها ساختمان اداری بیمارستان بیت حانون را بمباران کردند
 منابع فلسطینی گزارش دادند که هواپیماهای رژیم صهیونیستی در تازه ترین جنایت خود، ساختمان اداری بیمارستان بیت حانون را بمباران کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • بهرنگ ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    هرجورم حساب كنين اسرائيل تاالان پيروزه اين جنگ بوده
  • سعید ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    من نمیدونم اینا هی میگن اسراییل بهای سنگین میده چیه این بهای سنگین . خوب بزنین دیگه منتظر چی هستین. چقدر کشته باید بدین شما؟
  • علی ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    بنظرم اسرائیا قصد دارند کل منطقه را درگیر کنند آرزویشان این است که کشور ثالثی به پشتیبانی مردم غزه وارد جنگ شود برای این کار نسل کشی و فاجعه انسانی در غزه راه می اندازند و کل منطقه درگیر میکنند اینطوری میخواهند آمریکا را مجبور کنند که به نفع اسرائیل وارد جنگ در خاور میانه شود و با نیروی نظامی آمریکا به اهدافشان برسند
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    بهاش تو آینده مشخص میشه
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    بابا بنده های خدا ندارن خوب ، خدا غاصبان صهیونیست شیطان پرست رو لعنت کنه و به دست امام عصر و یارانش که ان شا الله ما ایرانیا باشیم به درک واصل کنه.
  • میلاد ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    چه جور حساب میکنی؟ یه گروه که همه دنیای غرب و سازمان ملل پشتشه و اون یکی فقط خدا رو داره؛ ابهت اسراییل ریخته شده،اخوی.
  • ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    یکی از راههای نجات مردم غزه از جنگهای بی امان ... رفراندوم برای اتصال غزه به یک کشور دوست و قدرتمند...
  • مجید ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    واقعا برای این کسانی که به این کامنت منفی زدن متاسفم،شما فکر می کنید با زخمی شدن چند سرباز اسرائیلی قدرت حماس خیلی زیاده؟
  • مریم سراوانی ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    اینان دیوانه اند که به بیماری هم حمله می کنند
  • مریم سراوانی ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    مرگ بر امریکان؛ مرگ بر اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس