کد خبر 327685
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

با گذشت چندشب از برنامه خبرساز ماه عسل در سه شنبه شب گذشته،واکنش‌های مثبت مردم همچنان ادامه دارد. «احسان» و «سولماز» زوج مهمان ماه عسل با شرکت در این برنامه طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. حالا ماجرای این زوج جوان و عاشق، یکی از بحث‌های پرطرفدار در شبکه‌های اجتماعی است.

گروه فرهنگی مشرق - غوغای شبکه های اجتماعی برای «احسان» جدید ماه عسل. اتفاقی که حتی پیروزی 7بر1 و حیرت‌آور آلمان مقابل برزیل هم نتوانست آن را در سایه خود قرار دهد.

عصر سه‌شنبه گذشته وقتی پخش برنامه آن‌شب ماه عسل شروع شد، هیچ‌کس فکر نمی‌کرد زوج مهمان این برنامه، به یکی از محبوب‌ترین چهره‌های شبکه‌های اجتماعی در ایران تبدیل شوند و صحبت از آن‌ها نقل محافل جمعی و خانوادگی شود. مهمان اول این برنامه یک صادق 23 ساله و همسر جوانش بودند که فقط چند روز قبل از مراسم عروسی، صورت صادق با اسید به طرز وحشتناکی سوخته بود. صادق با گذشت چند هفته از این اتفاق هنوز جلوی آینه نرفته و از دیدن خودش وحشت دارد. اما همسرش همچنان او را با صورت سابقش می بیند. باتوجه به اصرار صادق برای جدایی، همسرش همچنان به عهد ازدواجشان وفادار بود و قصد برنامه ریزی برای مراسم عروسی داشت.

اما اتفاق ویژه، وقتی افتاد که زوج دوم مهمان برنامه روبه‌روی احسان علیخانی نشستند.

"

زن و شوهر جوانی که در روزهای پیش از برگزاری مراسم عروسی، گرفتار یک فاجعه به تمام معنا شده‌بودند. خانم (سولماز) در یک سفر همراه خانواده اش در اتوبان قزوین تصادف سنگینی می‌کندکه زندگی این زوج ( سولماز و احسان) را وارد فصل جدیدی می کند. فصل جدیدی که با 40 روز کما رفتن سولماز و فوت پدر و مادرش آغاز و با ابتلایش به عارضه نخاعی و فلج شدن عضلات گردن به پایین سولماز و نداشتن صدا به مدت دو سال ادامه می یابد. قصه سولماز و احسان و وفاداری ستودنی احسان به همسرش که سولماز آن را در برنامه سه‌شنبه شب ماه عسل روایت کرد تاثیر بسیاری بر عواطف و احساسات بینندگان این برنامه گذاشت. آن‌قدر که بلافاصله صفحه‌های فیس بوک و وبلاگ‌هایی با نام و عکس این مرد وفادار و همسرش، ساخته شد. صفحه ای که یکی از کاربران با نام «عاشق یعنی احسان» در فیسبوک ایجاد کرد، تنها 3ساعت بعد از این برنامه، بیش از 4هزار بار پسندیده شد. امروز شنبه نیز این صفحه 20 هزارتایی شد و همچنان با استقبال کاربران این شبکه اجتماعی روبرو است. کاربران این صفحه در نوشته های خود این کار را نوعی تشکر از احسان می دانند و صحبت های احسان و سولماز را به عنوان دیالوگ های عاشقانه منتشر می کنند.

"

بعد از بازتاب زیاد برنامه ماه عسل با حضور احسان و سولماز در رسانه های مجازی، چهارشنبه 18 تیر علیخانی در برنامه اش گفت این زوج جوان شب گذشته با استقبال عجیب و غریب مردم در خیابان روبرو شدند و از قول آنان گفت که در زمان برگشت از برنامه مجبور شده‌اند چندین بار از ماشین پیاده شوند تا به استقبال و محبت مردم پاسخ بدهند.

حالا سولماز و احسان شناخته‌شده‌تر از همیشه هستند. احسان با حرف‌ها و عشقش، ماه عسل امسال را روی سرش گذاشت و سولماز هم دعایی کرد که به یادماندنی شد: «دعا می‌کنم هرکس یک احسان در زندگی‌اش داشته باشد»

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    احسان علیخانی باید از احسان شوهر سولماز یاد بگیره حرف زدن مهم نیست مهم عمل کردنه
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    «عاشق یعنی احسان» ]چندتا لایک داره؟ چندتا؟
  • ۰۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    یک تذکر بجا به ماه عسل؛ لطفا فضای ماه رمضانی برنامه را که خیلی کم است، را زیاد فرمایید. این برنامه مدیون ماه رمضان است. بخدا خدا غریب است.
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    آمین (برای دعای سولماز)
  • رضا ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام واقعا ستودنی بود خدا حفظش کنه و همسرشو هم شفا بده انشاالله
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    دقیقا موقع حرف زدن احسان میزنم کانال 5 تهران که برنامه شاید برای شما اتفاق بیفتد رو میبینم
  • آرزو ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    سلام عشق احسان عشقی ستودنی است. سالهاست که از عشق متنفر شده بودم اما با دیدن عشق احسان به سولماز عزیز پی بردم که هنوز شاید باشند کسانی که فرهاد و شیرین هم باشند آ ن هم در واقعیت نه در قصه ورمان.
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    خوب که چی اون بی چاره که ادعایی نداره
  • barbn ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    اقای علیخانی برنامتوان خواب بود
  • شهروند ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    من عاشقی را مشناختم تو خارج که با اجازه ارگانه دولتی زنه مردهاش را در شیشه گذاشته بود و در گنار او زندگی و میخوابید انقدر سختش بود که اگه او رو نمیدید می مرد عشاق در دنیا زیاد داریم
  • rou ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    مرد عاشق فراوونه بعضیاشون به جنون زده و چاقو رادر قلب دختره فرو میکنن...
  • رها ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    مرد یعنی احسان
  • علی ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۵
    0 0
    اتفاقا احسان علیخانی عالی اجرا میکنه...
  • باران ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    سلام. برنامه ماه عسل با داشتن مهمانانی چون احسان و سولماز تکان دهنده بود... به نظر من احسان یه اسطورست...یه اسطوره ی ایرانی که مردانگی رو معنا کرد و انسانیت رو به نهایت رسوند... از روزی که برنامه رو دیدم خدارو به خاطر اینکه هنوزم میشه رو زمینش همچین انسانهایی پیدا کرد شکر میکنم و واقعا داشتن احسان و احسانها تو این مرزو بوم افتخار محسوب میشه...مردی واقعی از جنس خدا... دست پدر و مادری که همچین بچه ای به ایران هدیه دادنو باید بوسید... انشالله که تنش سلامت باشه و دعای خیر یه ایران پشت این جوان مرد آریایی...
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    عالي بود ي زندگيو برا من برگردوند.
  • یلدا ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    واقعا توایران احسا ی دونه بزن به سلامتي احسان إحساني كه مردونه پاي عشقش موند احساني كه همتا نداره  احساني كه فقط ياد نگرفته به پدر و مادر خود احسان كنيم احساني كه اوج غيرت مرد ايرانيو به نامردا نشون داد احساني كه ميگه يه جاهايي بريدم اما وقتي ميومدم خونه به روي خانوم گلم نمياوردم درود بر مادري كه شير پاك به بچش داده درود بر مادر احسان مادري كه به پسرش ياد داده به جاي بازي با ناموس مردم مردونه پاي عشقت بمون درود بر غيرت بي همتات مرد  درود بر شرفت  درود بر عشق مقدستون :)
  • یلدا ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۶
    0 0
    واقعا توایران احسا ی دونه بزن به سلامتي احسان إحساني كه مردونه پاي عشقش موند احساني كه همتا نداره  احساني كه فقط ياد نگرفته به پدر و مادر خود احسان كنيم احساني كه اوج غيرت مرد ايرانيو به نامردا نشون داد احساني كه ميگه يه جاهايي بريدم اما وقتي ميومدم خونه به روي خانوم گلم نمياوردم درود بر مادري كه شير پاك به بچش داده درود بر مادر احسان مادري كه به پسرش ياد داده به جاي بازي با ناموس مردم مردونه پاي عشقت بمون درود بر غيرت بي همتات مرد  درود بر شرفت  درود بر عشق مقدستون :)
  • سینا ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    دم حسان جان گرم تمام مردها را سربلند کرد
  • rozhan ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۶
    0 0
    احسان با این کار درس بزرگی به همه مردهای ایرانی داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس