کد خبر 327344
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

یک فرد 48 ساله در هنگام شنا در سد ساروق شهرستان تکاب غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این فرد از اهالی شهر تکاب است که عصر یکشنبه برای گردش و شنا به همراه دوستان خود به حاشیه این سد رفته بود.

این فرد هنگام شنا در این دریاچه به دلیل داشتن عارضه قلبی و سرد بودن آب این سد غرق شد و تلاش دوستان وی برای احیای قلبی و نجات جان وی نتیجه بخش نبود.

این فرد فرهنگی، کارشناس مسوول ارزیابی عملکرد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بوکان بود.

سد ساروق در 17 کیلومتری شهرستان تکاب در جنوب استان آذربایجان غربی واقع شده است و سالانه چندین نفر بر اثر بی احتیاطی و عدم آشنایی با فنون شنا در دریاچه پشت این سد جان خود را از دست می دهند.

این حادثه ششمین مورد از غرق شدگی است که در طول دو هفته گذشته در رودخانه ها و دریاچه پشت سدهای جنوب آذربایجان غربی به وقوع می پیوندد.

در حوادث مشابه دیگر نیز که در میاندوآب، سردشت و بوکان به وقوع پیوست پنج نفر هنگام شنا و عمدتا به دلیل آشنا نبودن به منطقه و فنون شنا جان خود را از دست دادند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۴
    0 0
    مگه طرف روزه نبوده که رفته بوده شنا اونهم فرهنگی بوده خیرسرش
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اخه احمق جه ربطی داشت به روز ه داری شهر ما به خاطر کمبودامکانات هرسال شا هد چنین حوادثی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس