محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان ساعت ۱۶ به وقت وین با وزرای خارجه آلمان،انگلیس و فرانسه دیدار خواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه کشورمان ساعت 16 به وقت وین با وزرای خارجه آلمان،انگلیس و فرانسه دیدار خواهد کرد.

همچنین ظریف قرار است دیداری دوجانبه با جان کری وزیر خارجه آمریکا داشته باشد. وزاری خارجه کشورهای آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس امروز راهی پایتخت اتریش شدند تا از آخرین وضعیت مذاکرات هسته ای مطلع شوند.

وزیر خارجه آمریکا که برای دیدار با همتایان اروپایی و همچنین ایرانی خود و شرکت در مذاکرات توافق نهایی و جامع هسته‌ای به وین، پایتخت اتریش، سفر کرده است با حضور در میان خبرنگاران پیش از دیدار با اشتون گفت: اختلافات قابل ملاحظه‌ای بین ایران و شش قدرت جهانی در مذاکرات هسته‌ای باقی وجود دارد و می‌خواهیم ببینیم که آیا پیشرفت ممکن است یا خیر.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران در پیامی در صفحه شخصی خود در توئیتر گفت که  تا یکشنبه آینده می‌‌توانیم تاریخ‌ساز شویم. وی در ادامه افزود: اعتماد جاده‌ای دو طرفه است و برای رسیدن به توافق باید نگرانی‌های تمامی طرف‌ها مورد توجه قرار گیرد. ظریف همچنین گفت: من وارد بازی اتهام زنی نمی‌شوم، این شیوه من نیست. روش من تلاش صادقانه برای دستیابی به توافق است و من هم چنین انتظاری از طرف مقابل دارم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس