کد خبر 326638
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵

مسئولان «حزب الله» و جنبش «أمل» در جنوب لبنان با محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، چنگ زدن به گزینه «مقاومت» را بهترین راه رویارویی با خطر رژیم صهیونیستی خواندند.

خبرگزاری فارس: «حزب الله» و «امل»: مقاومت، بهترین راه رویارویی با خطر «اسرائیل»

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «العهد»، مسئولان حزب الله و جنبش أمل در منطقه جنوب لبنان پس از دیدار مشترک در مقر جنبش «امل» در منطقه النبطیه، همه ملت‌های عربی و اسلامی و همچنین همه آزادگان جهان را به همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین در رویارویی با حملات ددمنشانه «اسرائیل» علیه نوار غزه و سایر سرزمین‌های اشغالی فرا خواندند.

در بیانیه مشترک حزب الله و جنبش امل در مناطق جنوب لبنان آمده است: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه از جمله کشتار و تخریب سازمان یافته تاسیسات زیر بنایی و منهدم ساختن خانه‌ها بر سر ساکنان آن، نشانگر چهره حقیقی و ذات این رژیم است. رژیمی که جز زبان مقاومت، زبان دیگری را نمی‌فهمد.

رهبران «حزب الله» و جنبش «أمل» در جنوب لبنان با محکوم کردن حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، چنگ زدن به گزینه «مقاومت» را بهترین راه رویارویی با خطر رژیم صهیونیستی و فتنه آن خواندند.

بیانیه مشترک مسئولان حزب الله و جنبش امل در مناطق جنوب لبنان در پایان خواستار فعالیت در راستای تقویت آرامش امنیتی، سیاسی و اجتماعی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس