پرتاب 400 تن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه و تخریب 150 خانه و آواره شدن 900 فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی از جمله جدیدترین اخبار مرتبط با حملات و جنایت رژیم‌صهیونیستی به غزه به شمار می روند.

به گزارش مشرق، نیروی هوایی ارتش رژیم‌ صهیونیستی حملات گسترده نظامی خود را که از بامداد روز سه‌شنبه تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرده بود، روز پنج‌شنبه نیز ادامه داد تا گروه‌های فلسطینی هم در قالب عملیات «بنیان مرصوص» با شلیک ده‌ها موشک به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی پاسخ محکمی به این تجاوز داده باشند. در روز سوم شمار شهدای فلسطینی به 89 شهید رسید. در طرف مقابل نیز عملیات مقاومت فلسطینی کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن چندین صهیونیست دیگر را در پی داشت.

این درحالی است که «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کمیته امنیتی این رژیم تصریح کرد که جنگی طولانی، سخت و پیچیده را پیش رو دارند.

این خبر به روز می شود ...



موشک‌های مقاومت، نتانیاهو را به پناهگاه کشاند

با اصابت چندین موشک مقاومت به مرکز تل آویو و در نزدیکی کنفرانس خبری بنیامین نتانیاهو، وی مجبور به نیمه تمام گذاشتن کنفرانس خبری و فرار به سمت پناهگاه شد.
 
نتانیاهو پیش از فرار به پناهگاه گفته بود: هیچ فشاری را از سوی جوامع بین‌المللی برای توقف بمباران غزه قبول نخواهیم کرد.

پشتیبانی واشنگتن از حمله به نوار غزه

 به نوشته روزنامه ˈدیلی استارˈ چاپ بیروت، شاپیرو به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت که در صورت ادامه حملات موشکی از غزه به فلسطین اشغالی، این رژیم از پشتیبانی کامل آمریکا برای حمله زمینی به غزه برخوردار خواهد بود.
 
شاپیرو بدون اشاره به تهاجم های هوایی پیاپی ارتش این رژیم به مناطق غیرنظامی غزه، از حماس خواست که شلیک موشک و راکت را به سرزمین های اشغالی متوقف کند.
 
در حملات هوایی چهار روزه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی باریکه غزه تاکنون حدود 100 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

شهادت 13 فلسطینی در حملات امروز

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت از بسته شدن فرودگاه سید دوف در تل آویو به علت شرایط امنیتی خبر داد. این در حالی است جنگنده های رژیم صهیونیستی منزل منزلی را در منطقه التفاح در شرق غزه هدف قرار دادند.

منابع فلسطینی از سیزده شهید از صبح  امروز بر اثر حملات صهیونیستها خبر دادند که در میان آن یک فرد سالخورده و یک دختر بچه پنج سالهب به شهد القرناوی وجود دارد.


فرودگاه تل آویو به طور کامل بسته شد

فرودگاه «سد دوم» تل آویو کاملا بسته شده و از فردا تمامی پروازها به فوردگاه «بن گوریون» منتقل خواهد شد. ساعاتی پیش نیز با اصابت 4 موشک به فرودگاه «بن گوریون» در تل آویو، این فرودگاه به حالت نیمه تعطیل درآمده است.
 
گردان‌های مقاومت فلسطین، تمامی فرودگاههای رژیم صهیونیستی را تهدید به موشک باران کرده اند.

22 کودک در میان شهدای فلسطینی

تعداد شهدای فلسطینی در چهارمین روز حملات رژیم صهیونیستی به 100 تن افزایش یافت. بنا به گزارش پایگاه خبری روزنامه الاخبار لبنان، 22 کودک زیر 16 ساله در میان شهدا مشاهده می‌شود.


فرودگاه تل آویو به طور کامل بسته شد /آژیر حیفا، در 140 کیلومتری غزه به صدا درآمد/ شهادت 13 فلسطینی در حملات امروز


فرار گردشگران از فلسطین اشغالی

پایگاه خبری روزنامه یدیعوت احارانوت، تعداد زیادی از گردشگران خواستار ترک فلسطین اشغالی و بازگشت به کشورشان به دلیل اوضاع نامساعد امنیتی شده‌اند.

در پی حمله گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گردان‌های مقاومت اقدام به شلیک موشک به دورترین شهرهای فلسطین اشغالی کرده‌اند.


تعداد شهدای فلسطینی به 100 تن افزایش یافت / 22 کودک در میان شهدا

خبرگزاری فرانسه تعداد شهدای فلسطینی در چهارمین روز حملات رژیم صهیونیستی به 100 تن افزایش یافت.

بنا به گزارش پایگاه خبری روزنامه الاخبار لبنان، 22 کودک زیر 16 ساله در میان شهدا مشاهده می‌شود.


چراغ سبز آمریکا برای حمله زمینی «اسرائیل» به غزه
پایگاه خبری «النشره»، سفیر آمریکا در تل‌آویو اعلام کرد: آمریکا با حمله زمینی «اسرائیل» به غزه مخالفت نمی‌کند.

این پایگاه خبری به جزئیات این خبر اشاره‌ای نکرد.


نماینده صهیونیست: به ازای هر موشک یک روز برق غزه را قطع کنید

پایگاه خبری «عاروتص شوع»، «کارمل شاما هاکوهن» نماینده حزب حاکم لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنج‌شنبه) از کابینه این رژیم خواست که به ازای شلیک هر راکت از نوار غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی، یک روز جریان برق این منطقه قطع شود.

وی با اشاره به اینکه موشک‌های پرتاب شده به سمت فلسطین اشغالی با برقی تأمینی اسرائیل، تولید می‌شود افزود: «به نظر من قطع جریان برق این منطقه می‌تواند موثرتر از مبارزه مستقیم با حماس باشد.»

«دنی دانون» معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز اوایل هفته جاری در اظهاراتی مشابه خواستار ممانعت از ارسال کمک‌های بشردوستانه از فلسطین اشغالی به سمت نوار غزه شده بود.

وی گفته بود: «باید جریان برق و سوخت به سمت نوار غزه فوراً قطع شود؛ نمی‌توان در حالی با حماس درگیر شد که سوخت لازم برای جابجایی موشک را به آن‌ها می‌دهید.»

هزینه سوخت غزه از سوی سازمان‌های بین ‌المللی تأمین و پس از خریداری از رژیم صهیونیستی به نوار غزه منتقل می‌شود.

هراس صهیونیست‌ها از درگیری در مسجدالاقصی

پایگاه خبری شبکه المیادین، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اقدام به ایجاد موانع در اطراف مسجدالاقصی کرده‌اند و از ورود فلسطینی‌ها به این مکان مقدس برای انجام فریضه نماز جمعه خودداری می‌کنند.

هفته پیش پس از اقامه نماز جمعه در این مکان، درگیری شدیدی بین فلسطینی‌های خشمگین از شهادت «ابوخضیر» نوجوان 17 ساله فلسطینی با نیروهای صهیونیستی رخ داد.


شاخه نظامی حماس:اگر بخواهیم از شبکه 2 تلویزیون اسرائیل پیام‌هایمان را پخش می‌کنیم

المیادین نوشت: گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این توانایی را دارد که پخش شبکه 2 تلویزیون اسرائیل را متوقف کند و با پخش بیانیه‌های خود از این طریق پیامش را به دشمن صهیونیستی اعلام کند.

فرودگاه تل آویو مورد هدف قرار گرفت / همه پروازها لغو شد

پایگاه خبری «العهد» فرودگاه «بن گوریون» شهر تل آویو رژیم صهیونیستی مورد هدف موشک‌های گردان القسام شاخه نظامی حماس قرار گرفته است.

بنا به گزارش رسانه‌های صهیونیستی 4 موشک از نوع «ام75» به این فرودگاه اصابت کرده است.

در حال حاضر تمامی پروازها در این فرودگاه لغو شده و شاهدان عینی از شنیده شدن چندین صدای انفجار خبر داده‌اند.


گذرگاه رفح به روی فلسطینیان بسته شد

پایگاه خبری العهد، وزیر داخلی حماس از بسته شدن گذرگاه رفح به روی زخمی‌های فلسطینی خبر داد.

بنا به گفته وزیر داخلی حماس، طرف مصری هنوز علتی برای این اقدام ذکر نکرده است.

«سید حسن نصر الله» ‌به زودی درباره جنگ غزه سخنرانی می‌کند

دبیر کل حزب الله لبنان به زودی از طریق ویدئو کنفرانس درباره جنگ رژیم صهیونستی علیه نوار تحت محاصره غزه سخنرانی می‌کند.

افزایش شمار قرباینان جنگ غزه به بیش 98 شهید و 700 زخمی

شمار قربانیان حملات ددمنشانه رژیم صهیونستی به باریکه غزه به بیش از 98 شهید و 700 زخمی افزایش یافت.


پرواز دو جنگنده صهیونیستی در آسمان لبنان/پرتاپ 5 خمپاره به خاک لبنان

 شبکه المنار گزارش داد: ساعت 11 شب گذشته دو هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در آسمان این کشور به گشت زنی پرداختند.

بر اساس این گزارش، هواپیمای دشمن صهیونیستی از آسمان شهرک رمیش وارد حریم هوایی لبنان شده و در آسمان همه مناطق لبنان به صورت دورانی به پرواز در آمد و سرانجام ساعت 12:30 شب از آسمان شهرک «علما الشعب» حریم هوایی لبنان را ترک کرد.




در همین راستا دشمن صهیونیستی در واکنش به ادعای پرتاب راکت از خاک لبنان به اراضی فلسطین اشغالی، منطقه لبنانی «الصوان» در نزدیکی «کفرشوبا» را با پنج خمپاره توپخانه‌ای هدف قرار داد.

پیش از این رسانه‌های اسرائیلی با ادعای حمله راکتی از خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی،  گزارش داده‌اند که دستکم دو راکت به شهر «کریات شمونا» اصابت کرده است.

تلویزیون رژیم صهیونیستی  گزارش داد که این حمله تلفات یا خسارتی در بر نداشته است. هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

شلیک دستکم دو فروند راکت از خاک لبنان به شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های اسرائیلی با ادعای حمله راکتی از خاک لبنان به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین شمال فلسطین اشغالی، گزارش داده‌اند که دستکم دو راکت به شهر «کریات شمونا» اصابت کرده است.

حمله جنگنده‌های صهیونیست به یک خانه مسکونی در رفح 6 شهید و 12 زخمی بر جای گذاشت

جنگنده‌های ارتش رژیم‌صهیونیستی بامداد روز جمعه با هدف قرار دادن یک منزل مسکونی در منطقه رفح نوار غزه، دستکم 6 تن را به شهادت رساندند.

آژیر حملات موشکی در «حیفا» در 140 کیلومتری غزه به صدا درآمد

رسانه‌های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر حملات موشکی در شهر «حیفا» سومین شهر بزرگ فلسطین اشغالی واقع در 140 کیلومتری نوار غزه خبر داده‌اند.

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/4/19/647139_221.jpg

ارتش رژیم‌صهیونیستی 30 هزار نیروی ذخیره خود را فراخواند

سخنگوی وزارت جنگ رژیم‌صهیونیستی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان اعلام کرد که 30 هزار نیروی ذخیره برای شرکت در عملیات علیه غزه فراخوانده شده‌اند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • پدرام ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 2
    خدایا نابودی ظلمو نزدیک کن بابا بیشتر فجر بزنید بشون ما هم خوشحال بشیم مرگ بر اسراییل
  • ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 1
    الهی صهیونیستها را نابود کن
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    1 0
    هیچ تصویری از انفجارها و برخوردهای موشک غزه ای ها به تل اویو و بن گورین نیست. ایا موشکهایشان از گنبد اهنین عبور میکنند یا اینکه بیهوده سرمایه و موشکها را هدر میکنند؟؟
  • مهدي ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 2
    اسرائيل قطعا بازهم شكست ميخورد
  • عبیدالله ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 1
    لعنت به این صهیونیستا
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 1
    کلا فرودگاها نظامی شونو بزنن دیگه هواپیما های نظامیشون پرواز نکنن بهتره تا این که فرودگاههای مسافری شونو بزنن
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    سلام فرودگاه بن گورین یه فرودگاه دو منظوره است. پایگاه اسکادران 27 نیروی هوایی اسراییل اونجاست.
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 2
    برادر های داعشی چرا از برادرهای فلسطینیشون دفاع نمی کنند ؟
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 4
    گنبد نتانیاهو کجاس؟
  • اهوازی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 3
    چرا آقای اردوغان که دم از حقوق فلسطینی ها و اهل سنت میزند و از تروریست های سنی در سوریه و عراق حمایت میکند خفه خون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مسعود بارزانی که خود را مسلمان و شافعی و سنی مذهب میداند از حقوق سنی مذهب های شافعی در فلسطین حمایت نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 5
    باید ترس تو وجودشون بیفته نصف شب بهترین موقع برای زدنشونه ، تا خواب رو از چشماشون بگیرند
  • عرفان ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 4
    در این راستا بد نیست اگه تلنگری باشه برای آل سعود و وهابیون که دشمن اصلی مسلمونها صهیونیست ها هستند نه شیعیانی که به جرم شیعه بودن سر بریده میشوند. یکی به من عدالت رو نشون بده لطفا !!!
  • محمد علی ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 1
    الها به قلب شکسته ی صاحب الزمان(ع) نصرت و فتح قریب خود را بر مظلومان بالاخص مسلمانان نازل فرما و دیده ی زار ما را به ظهور مهدی آل محمد منور و پرفروغ گردان و این سفاکان دهر را به خذلان دنیوی و عقوبت اخروی نائل فرما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس