پرتاب 400 تن مواد منفجره بر سر ساکنان غزه و تخریب 150 خانه و آواره شدن 900 فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی از جمله جدیدترین اخبار مرتبط با حملات و جنایت رژیم‌صهیونیستی به غزه به شمار می روند.

به گزارش مشرق،نیروی هوایی اسرائیل از زمان آغاز عملیات نظامی خود علیه غزه تاکنون، 860 حمله هوایی انجام داده است.

بر اساس این گزارش، در این حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از 600 تن مواد منفجره  استفاده شده است.

تعداد شهدای حملات هوایی و دریایی رژیم صهیونیستی به غزه نیز به 89 نفر و شمار زخمی‌ها به بیش از 560 نفر رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پنجشنبه اعلام کرد تاکنون 550 موضع جنبش حماس از جمله 31 تونل و 60 سکوی پرتاب موشک را در غزه هدف قرار داده و از آغاز حملات اخیر به غزه 400 تن مواد منفجره در این منطقه فرو ریخته است.

شبکه المیادین ازکمبود شدید دارو در بیمارستان های غزه خبر داد و اعلام کرد: بیست درصد از زخمی شدگان در وضع خطرناکی قرار دارند.

گفته می شود نخست وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور گسترش عملیات علیه غزه را صادر کردند.


تخریب 150 خانه و آواره شدن 900 فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه

وزارت کشور فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با ارسال یک پیام صوتی همگانی به دهها هزار نفر از ساکنان نوار غزه از آنها خواسته که منازل خود را ترک کنند.

 در این بیانیه تأکید شده است که ارسال پیام مذکور به شهروندان فلسطینی با هدف ایجاد ترس و وحشت در میان مردم و تضعیف جبهه داخلی در غزه صورت گرفته است.

وزارت کشور فلسطین از مردم خواست که از منازل خود خارج نشوند و آرامش خود را حفظ کنند.

اردوغان: امکان ندارد ترکیه به کشتار فلسطینیها بی توجه باشد

"رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه اعلام کرد: امکان ندارد که ترکیه نسبت به کشتار مردم بی گناه فلسطین بی توجه باشد و پشتش را به فلسطینیها کند.

این در حالی است که وی در ادامه به اتخاذ سیاسیتهای خصمانه علیه سوریه مجددا تأکید کرد و ضمن تأکید بر کشتار مردم بی گناه در فلسطین هیچ اشاره ای به این امر در سوریه نکرد.

رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه علیه غزه را توجیه کرد

" آویگدور لیبرمن" وزیر خارجه رژیم صهیونیستی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه  را که از سه روز گذشته تا کنون تشدید شده و منجر به شهادت بیش از 80 فلسطینی و زخمی شدن دستکم 560 نفر شده است، دفاع رژیم صهیونیستی از خود توصیف کرد.

وی با ارسال نامه ای به وزرای خارجه کشورهای مختلف خواهان حمایت جامعه جهانی از آنچه که "حق اسرائیل در دفاع از خود" نامیده بود، شد.

این مقام صهیونیستی در ادامه مدعی شد که قبول آتش بس یعنی استقبال از موشکهای حماس در اراضی اشغالی.

لیبرمن که به بیان اظهارات جنگ طلبانه علیه فلسطینیها و اتخاذ سیاست آپارتاید معرف است اخیرا اعلام کرد که به دلیل اختلاف نظر با شخص نخست وزیر، به ائتلاف حزب "اسرائیل خانه ما" با حزب لیکود پایان داده است.

کشورهای اروپایی و سازمان ملل پرتاب موشک از غزه به اراضی اشغالی را محکوم کردند!

در حالی که حملات اخیر رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه تا کنون دهها کشته و صدها زخمی برجای گذاشته است بیشتر کشورهای اروپایی و نهادهای بین‌المللی پرتاب موشک از سمت نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کردند به طوریکه بان کی مون از محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ممانعت کرد.

 آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان بدون اعتراض به حملات هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در تماس تلفنی خود با بنیامین نتانیاهو خواهان توقف حملات موشکی علیه اراضی اشغالی شد.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه نیز پرتاب موشک از سوی نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کرده و از حمایت کشورش از این رژیم خبر داد.

وی در تماس تلفنی خود با نتانیاهو عنوان داشت که دولت اسرائیل تمام اقدامات لازم برای حمایت از ساکنان خود را در برابر این تهدیدات به کار می‌گیرد.

اتحادیه اروپا نیز با محکوم کردن این حملات اعلام کرد که با نگرانی زیادی روند درگیری میان فلسطینی ها و اسرائیلی‌ها را پیگیری می‌کند.

این اتحادیه همچنین پرتاب موشک از سمت نوار غزه به اراضی اشغالی را محکوم کرد.

بان کی مون، دبیرکل سازمان ملل نیز از بنیامین نتانیاهو خواست تا خویشتندار باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: ما افزایش تلفات در میان صفوف غیرنظامیان در نوار غزه را محکوم می‌کنیم در عین حال پرتاب موشک از نوار غزه به اسرائیل را نیز محکوم می‌کنیم و این اقدامات را غیرقابل قبول می‌دانیم که باید متوقف شود.

وی از محکوم کردن مستقیم حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ممانعت کرده و تنها از نتانیاهو خواست تا خویشتندار باشد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا نیز از طرف‌های درگیر خواست تا خویشتن دار باشند و واکنش انتقامی نسبت به یکدیگر نداشته باشند.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در کنفرانس خبری مشترک خود با همتای ایتالیایی‌اش تاکید کرد که حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه باید پایان یابد.

وی در ادامه افزود: در شرایط کنونی مهمترین چیز توقف خشونت‌ها میان اسرائیل و فلسطین و همچنین توقف حملات اسرائیل علیه نوار غزه و پرتاب موشک از سمت این منطقه برای تحقق آرامش به شمار می‌آید.

لاوروف تاکید کرد: همگان نسبت به اقدامات صورت گرفته علیه غیرنظامیان به ویژه زنان و کودکان در دوره اخیر متاثر هستند و بارها این اقدامات محکوم شده است.

مقامات اردن نیز با محکوم کردن حملات اسرائیل خواهان توقف "این حملات وحشیانه" علیه ساکنان غزه شدند.

محمود عباس،رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در تماس تلفنی خود با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر آخرین تحولات مربوط به فلسطین و حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را بررسی کرد.

وزارت خارجه امارات نیز با صدور بیانیه‌ای به شدت حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و کشته شدن ساکنان این منطقه را محکوم کرد.

ازسوی دیگر منصف مرزوقی،رئیس جمهوری تونس نیز در تماس تلفنی با محمود عباس بر همبستگی کامل این کشور با ملت فلسطین تاکید کرد.

پیام رییس جمهوری به روسای کشور های اسلامی/

دکتر روحانی :جهان اسلام همه توان خود را برای لغو فوری و کامل محاصره غزه و کمک به فلسطینی ها بکار گیرد


                                               

دکتر روحانی ، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی علیه دشمنان را در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و اظهارداشت: تداوم محاصره ظالمانه غزه و کمبود شدید امکانات پزشکی نگران کننده است و می تواند به وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی منجر شود.

وی تاکید کرده است :کمک به مردم مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی ،مسوولیت مشترک همه نهادهای بین المللی و کشورهای آزادیخواه جهان است.

رییس جمهوری با اشاره به مقاومت قهرمانانه و مشروع ملت و گروههای مقاومت فلسطینی در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی افزوده است: بی تردید ملت مقاوم و قهرمان فلسطین با اراده وصف ناپذیر خود ، بار دیگر طعم تلخ شکست را به دشمن صهیونیستی می چشاند.

متن پیام رییس جمهوری به روسای کشورهای اسلامی به این شرح است:

بسمه تعالی

به: روسای کشورهای اسلامی

سلام علیکم

چنانچه مستحضر هستید رژیم صهیونیستی ظرف هفته های اخیر با توسل به یک بهانه واهی، به تجاوزات گسترده علیه مناطق فلسطینی از جمله دستگیری صدها جوان فلسطینی در کرانه باختری و حملات هوایی به نوار غزه دست زده است. در شرایطی که فلسطینیان پس از ربایش و قتل فجیع یک نوجوان فلسطینی در قدس از سوی صهیونیست های افراطی، با برپایی تجمعات و راهپیمایی های مسالمت آمیز در مناطق مختلف فلسطین اشغالی، بدنبال رساندن صدای مظلومیت خود به جهانیان بر آمده بودند که البته همین اقدامات مسالمت آمیز نیز توسط ارتش صهیونیستی سرکوب می گردد، طی روزهای گذشته شاهد تهاجم گستاخانه و بی شرمانه نظامیان رژیم صهیونیستی به نوار غزه از جمله بمباران منازل شهروندان فلسطینی و کشتار هدفمند و سازمان یافته غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان و حتی حمله به خبرنگاران بوده ایم که تا کنون به کشته شدن دهها فلسطینی و زخمی شدن صدها تن انجامیده است. البته همزمان شاهد مقاومت قهرمانانه و مشروع ملت و گروههای مقاومت فلسطینی در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی هستیم و ایمان واثق داریم ملت مقاوم و قهرمان فلسطین با اراده وصف ناپذیر خود، بار دیگر طعم تلخ شکست را به رژیم سفاک صهیونیستی خواهد چشاند.

عالیجناب

ادامه این روند بویژه در شرایط تداوم محاصره ظالمانه نوار غزه و کمبود شدید امکانات پزشکی برای مداوای مجروحان و عدم امکان ارسال کمکهای انساندوستانه به نوار غزه، نگران کننده است و می تواند به وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی منجر شود. کمک به مردم مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، مسئولیت مشترک همه نهادهای بین المللی و کشورهای آزادیخواه جهان است. در این میان کشورهای اسلامی بویژه با توجه به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان، مسئولیت مضاعفی را بر دوش دارند. لازم است جهان اسلام همه توان خود را برای لغو فوری و کامل محاصره نوار غزه و کمک به مردم فلسطین بویژه با توجه به قرار داشتن در ماه پرفیض و برکت رمضان، بکار گیرد . وحدت و انسجام کشورهای اسلامی بر علیه دشمنان بیش از هر زمان دیگر ضرورت دارد.

در پایان موفقیت و سربلندی جنابعالی و امت اسلامی را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


منازل فلسطینی‌ها هدف حملات رژیم صهیونیستی+ تصاویر

در حملات جدید جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که عمدتا منازل مسکونی را در مناطق مختلف غزه هدف قرار داده‌اند دو تن به شهادت رسیده و چهار تن دیگر زخمی شدند.

                  





















نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 43
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • حیدر ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    این جنگ ناحق تا کی ادامه خواهد داشت!!!!؟؟؟؟
  • amin ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    خدایا .... رحمی
  • حیدر ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    مرگ بر اسرائیل
  • ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    تا موقعی که تروریست ها ادم بشن....باید حمله زمینی هم همزمان شروع کنند تزاحال.
  • مهدی ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    مهم نیست، چون این روزها عکسهای مربوط به حواشی جام جهای و رد دندونهای سوارس و اشکهای برزیلیها ور بورسه. تکفیریها هم که دارن به تو عراق و سوریه حکومت اسلامی تشکیل میدن که آرمانشون بازگشایی قبر صدام و جهاد نکاح و مسلمان کشی و دریافت کمکهای تسلیحاتی و درمانی از غرب و رژیم صهیونیستی هست.
  • نهضت سرخ ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    تا پایان جام جهانی
  • علی ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    سازمان ملل و دبیر کل آن میمون دست آموزی بیش برای این یهودی های پست نیستن . لعنت خدا بر هر چی یهودیه . انشاء الله روزی رو ببینیم که بتونیم صورت هاشونو زیر چکمه هامون له کنیم .
  • مازندرانی ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    ایکاش شیعیان پاراچنار و صعده و نبل و الزهرا و بحرین هم همسایه اسراییل بودن تا آقایون و مشرق اونها رو هم میدیدن
  • ابوبکر سامری ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    القاعده و داعشی های مدعی پس کجا هستند اینجاست که معلوم میشه آنها دست نشانده همین اسراییل هستند به دروغ پرچم اسلام لبند کرده اند . مشرق جان به این موضوع بپردازید تاچهره کریه و فاسد اینها شناخته بشه .
  • دخترک ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اینه معنی ازادی نمردیم و معنی عدالت و ازادیو درک کردیم فلسطین غرق خون عراق غرق غم و بی عدالتی ای مدافعین حقوق بشر کجایید شما که نگران بچه های گرسنه سودانید ای غربیهایی که سنگ ازادی حجاب زنان ایران دغدغتونه کجایید بچه های بی گناه رو میکشن
  • مهدی ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    منتظر حکم جهاد آقا هستیم لبیک
  • ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اسرائیل فقط بدست امام زمان علیه السلام نابود می شود
  • ممحسین ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    کدوم بی شرفی منفی داده؟
  • ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    یه بررسی انجام بدین ببینین چرا اسرائیل هر چهار سال یه بار آنهم در حین برگزاری رویداد جام جهانی به مردم بی دفاع حمله میکنه؟هدفش از این ماجراجویی ها چیه؟
  • ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    با اینکه از سیاست های دولت آقای روحانی دل خوشی ندارم ولی از پیامشان خوشحال شدم.
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    من موندم این کیه که منفی میده...!!!!
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم الهی قوم لوط کثافتکاری میکردند انها را نابود کردی قوم دیگری کم فروشی میکردند انهارا هم از بین بردی اقوام دیگری را هم برای خلاف هایشان نیست و نابود و مجازات کردی الهی و ربی خودت شاهدی این قوم خبیث صهیونیسم تمام خلافهای پیشینیان را صدها برابر انجام میدهند و بر بندگانت ظلم کرده و بندگانت را اواره کرده و خانه هایشان را خراب و فرزندانشان را اسیر یا میکشندپس کی عذاب الهی را بر انان فرو میفرستی انا لمنتظرون امین یا رب العالمین بمحمد و اله اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    بنده خداها غزه ای ها موشک شکری پرتاب میکنند و فقط اسمش موشک هست و دنیا فکر میکند چه موشکهای بالستیک و نامتعارفی غزه ای ها پرتاب می کنند و به عوض ان موشک نامتعارف و قدرت تخریب بالا توسط عوامل غاصب پرتاب میشود. غزه ای ها الان باید از دوستان داعشی خود کمک بگیرند تا با روشهای ابتکاری بتنوانند با عوامل غاصب بجنگند و از هر دو طرف هم که کشته شوند به نفع ماست.
  • ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    این تصاویر که تمامش مربوط به غزه هست. از انفجارهای فرودگاه بن گورین و تل اویو هم اگر البته از سپر گنبد اهنین عبور کرده اند بگذارید.
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اگر داعشی ها به کمک غزه ای ها نرسند فکر کنم این دفعه تمام غزه تصرف و باید این افراد کوچ کنند و بروند در غارها و بیابانها زندگی کنند.
  • کاظم ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    خدایا عجب صبر داری ! پس کی قرار امام زمان بیاد پس کی صبر تو تمام میشه و این وحشیارو از صفحه روزگار محو می کنی خدا به دادشون برس اونا جز تو امیدی ندارن
  • کاظم ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    خدایا عجب صبر داری ! پس کی قرار امام زمان بیاد پس کی صبر تو تمام میشه و این وحشیارو از صفحه روزگار محو می کنی خدا به دادشون برس اونا جز تو امیدی ندارن
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اینکه با دست خالی دنبال جنگ هستید نتیجه اش این میشود. وقتی که زورتان زیاد شد انگاه با دشمن بجنگید و مطمئن باشید که میتوانید جنگ هم تراز کنید.
  • مهدی ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    گرگها خوب بدانند که ما ما نه از گرگ بترسیم نه از مرگ و نه از شمر و یزید عاشقان را غم یار است مزید چون که از ناحیه حضرت حق فیض دمادم برسید در همه دیر مغان حمد خدا راست مزید که در این ایل غریب گر پدر رفت یکی مرد خدا هست هنوز گرچه ما یاد خمینی نتوانیم فراموش کنیم باز منت ز خداست که یکی آیت حق رهبر ما بر سر ما هست هنوز جان عشاق پدر گو به سر طره مویش... لبیک یا خامنه ای
  • مهدی ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    گرگها خوب بدانند که ما ما نه از گرگ بترسیم نه از مرگ و نه از شمر و یزید عاشقان را غم یار است مزید چون که از ناحیه حضرت حق فیض دمادم برسید در همه دیر مغان حمد خدا راست مزید که در این ایل غریب گر پدر رفت یکی مرد خدا هست هنوز گرچه ما یاد خمینی نتوانیم فراموش کنیم باز منت ز خداست که یکی آیت حق رهبر ما بر سر ما هست هنوز جان عشاق پدر گو به سر طره مویش... لبیک یا خامنه ای
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    کاملا واضح هست که جنایت کاران داعش چیزی جز همین صهیونیست های کودک کش نیستند.درواقع صهیونیستهای کثیف با این حملات به غزه قصد دارند تا حاج قاسم رو از جبهه عراق علیه داعش دور کنند.از این جریان یک نکته دیگر نیز قابل برداشت است و آن اینکه وضعیت داعش وخیم شده است.
  • مرتضی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    به خدا حرف دلم رو گفتی مهدی الله اکبر
  • ایران دوست ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    بسم الله القاصم الجبارین - به یقین ! از چند ده هزار موشک (مثلا هفتاد هزار) هرگز کار محو غده سرطانی اسرائیل بر نمی اید!همانگونه که پیشتر هم اثبات شد ! جز اینکه با صدای آژیر موقتاً بروند پناهگاه و بعد هم عادی باز میگردند سرکار و زندگی شان ! هربار پررو تر از جنگ قبل !! (درست مانند ویروس هایی که به پادتن ها مقاوم ترشوند !!) برای محو و نابودی اسرائیل باید حدود یکصد هزار 100,000 نقطه هدف اسرائیل با شلیک دقیق وسریع 500 هزار(پانصد هزار) موشک نابود شود ! نابودی کامل همه بندرها و اسکله ها ،نیروگاههای برق ،پالایشگاهها ، فرودگاهها ، مراکز امنیتی، مخابراتی، پادگانها ، ایستگاههای حمل و نقل ، کارخانجات اسلحه ومخازن سوخت،سیلوها وانبارهای مهمات و...تا کشور جعلی صهیونیستی را پودر نماید و هیچگونه امکانات و تاسیساتی را سالم باقی نگذارند ! تا صهیونیست ها برگردند به همان اروپا و انگلستان خبیث که با جعل دروغ هولووکاست آنها را روانه اشغال سرزمین های اسلامی ساختند !
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    قرارنیست شیطون بیکار باشه بکار خودش مشغوله همانطوریکه شما از حق دفاع میکنی اونم برعکس شماست پس چه کسی بره جهنم؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    معلومه دیگه خود خود جنود اسرائیله خوبه معلومه اونها اخبار مارو پیگیری میکنن مرگ بر اسرائیل
  • فدايي رهبري ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    فاذاجاء وعد اولىهمابعثناعليكم عبادالنا اولي باس شديد فجاسواخلال الديار.فساد دوم صهيونيست ها درحال انجام است و نابودي آنها نزديك.طبق وعده ي الهي
  • یکی ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    ای لعنت خدا و تمامی انبیا و تمامی اوصیا و اهل بیت علیهم السلام بر اردوغان دروغگو و هفت جد در ابادش. تف بر این دورویی هایش
  • ایرانی ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    رژیم اشغالگر صهیونیستی منفور محکوم به فناست...انشا الله
  • سمیرا ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    لعنت برا اسرائیل لعنت بزر سکوت سازمان ملل لعنت بر بانکیمون درود بر فلسطین
  • کمال ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • کمال ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    داعش رو قاطیه این بازی ها نکنید عزیزان من داعش هم سگی از سگهای استکباره
  • کمال ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    لبیک یا خامنه ای
  • حمید ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    اون وقتی که به امثال محمد مرسی وآل سعود دل خوش کردند و به ایران و سوریه پشت کردند فکر امروز رو نمی کردند. برن از آل سعود کمک بگیرن.
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    دشمن نمی شینه که فلسطین قوی بشه. محاصره و سرکوب و بمباران های چند سال یکبارشون واسه همینه.
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    فلسطین به موشک های نقطه زن نیاز دارد که متاسفانه در اختیار ندارد یا تعداد آن کم است. بیشتر موشک هایی که گفته می شود در واقع راکت هستند نه موشک. امیدواریم به زودی فلسطین به انبوهی از موشک های نقطه زن مجهز شود.
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۰
    0 0
    ما بهشون پشت نمیکنیم.
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    پس كي صبر خداوند تمام مي شود؟؟؟ اللهم عجل لوليك الفرج....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس